نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

بازی موبایل بعدی PewDiePie معرفی شد

PewDiePie، یوتیوبر معروف بازی‌های ویدیویی، پس از موفقیت بازی اول موبایل خود، از دومین بازی موبایل خود با نام PewDiePie's Tuber Simulator رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمتر کسی وجود دارد که عاشق بازی‌های ویدیویی باشد و نام پیودی‌پای، یوتیوبر معروف بازی‌های ویدیویی را نشنیده باشد. او با ضبط و تهیه ویدیوهای مختلف در وب‌سایت یوتیوب، به محبوبیت و معروفیت بسیار زیادی دست پیدا کرده است. چندی پیش بود که او اولین بازی موبایل خود با نام PewDiePie: Legend of the Brofist را برای دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر کرد. این بازی، توانست بر خلاف انتظارات به یک بازی بسیار خوب و جالب تبدیل شود. 

حال او، در حساب رسمی توییتر خود، عکسی را منتشر کرده که خبر از ساخت بازی جدید خود می‌دهد. نام این بازی PewDiePie's Tuber Simulator است و شما را در نقش یک یوتیوبر جوان و تازه‌کار قرار می‌دهد که باید با تهیه ویدیوهای مختلفی، به شهرت و معروفیت دست پیدا کند. با اینکه ایده بازی بسیار تکراری به نظر می‌رسد، اما با استناد به اسکرین‌شات‌هایی که او از بازی جدید خود منتشر کرده است می‌توان اینطور برداشت کرد که این بازی با نمونه‌های مشابه خود، فرق دارد. 

این بازی، یک بازی رایگان خواهد بود و در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده