نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

نینتندو پنجشنبه رویداد Nintendo Direct را با محوریت کنسول 3DS برگزار می‌کند

کمپانی نینتندو (Nintendo) برای روز پنج‌شنبه ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) تدارک یک رویداد Nintendo Direct را دیده که البته ارتباطی به نینتندو NX ندارد و با محوریت کنسول 3DS برگزار می‌شود. همراه زومجی باشید.

مسئولین نینتندو اعلام کردند که این کمپانی در پنج‌شنبه‌ی این هفته، رویداد Nintendo Direct جدیدی را برگزار خواهد کرد. برنامه‌ی این مراسم در روز اول سپتامبر، از ساعت ۷ صبح به وقت پی‌تی (۶:۳۰ بعد از ظهر ۱۱ شهریور) آغاز خواهد شد؛ اما متأسفانه در آن از نینتندو NX، کنسول جدید کمپانی ژاپنی، خبری نخواهد بود. در عوض، نینتندو ترجیح داده تا در آن به کنسول دستی 3DS و بازی‌های‌اش بپردازد.

کنسول 3DS در طول عمر ۵ ساله‌ی خود موفقیت‌های چشم‌گیری را به دست آورده و فروش بالایی را، هم از لحاظ سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری، تجربه کرده است. این محصول هنوز هم فروش قابل قبولی دارد؛ اما آنچنان که باید پلتفرم فعال و زنده‌ای به نظر نمی‌رسد. در این میان، همراه با گذر نینتندو از کنسول خانگی Wii U به NX، می‌توان گفت که نشانه‌هایی هم مبنی بر فاصله گرفتن کمپانی از 3DS به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد که نینتندو در برنامه‌ی آخر هفته‌اش قصد داشته باشد تا با معرفی بازی‌ها و امکانات جدید، خیال دارندگان 3DS و خریداران بالقوه‌ی آن را از بابت باثبات بودن جایگاه این کنسول دستی تا اندازه‌ای راحت کند.

کنسول 3DS بازی‌های Pokemon Sun و Pokemon Moon را در راه دارد و نسخه‌ی غربی Yo-Kai Watch 2 هم قرار است تا حدود یک ماه دیگر به بازار عرضه شود. البته هنوز مشخص نیست که در نینتندو دایرکت با چه بازی‌هایی روبه‌رو خواهیم شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده