// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

یک نسخه از Pokemon Go برای دریم کست VMU منتشر می شود

یک توسعه‌دهنده ماد از آغاز توسعه بازی Pokemon Go ويژه کنسول کلاسیک دریم‌کست VMU خبر داده است. این بازی در محیطی ۸ بیتی مانند سایر بازی‌های این کنسول تولید شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با انتشار هر روز حداقل یک خبر از Pokemon Go، موفقیت و جنجالی بودن این بازی استودیو نیانتیک لبز دیگر بر همگان ثابت شده است. با این حال، این استودیو تنها یک نسخه از بازی را آن هم فقط برای گوشی‌های هوشمند منتشر کرده است و سایر افراد بویژه بازیکنانی که دارای کنسول‌های کلاسیک و قدیمی هستند، بدون شک از تجربه این بازی غافل می‌مانند. با این حال، اکنون یک سازنده ماد در حال کار برروی نسخه‌ای متفاوت برای سخت‌افزار های قدیمی است.

guacasaurus_mex، سازنده ماد از توسعه‌ بازی Pokemon Go VMU برای دستگاه دریم‌کست Visual Memory Unit، کنسول بازی ویدیویی دهه ۹۰ کمپانی سگا خبر داده است. همانطور که انتظار می‌رود این نسخه دارای تغییراتی اساسی مانند کار نکردن برپایه جهت‌یاب (GPS) خواهد بود. علی‌رغم کم بودن امکانات، با توجه به اینستاگرام این توسعه‌دهنده، بازی Pokemon Go VMU دارای سیستمی تصادفی برای استقرار پوکمون‌ها است. با حرکت در محیط بازی و یافتن یک پوکمون می‌توانید با فشردن نوک انگشت خود برروی دکمه، در «مینی گیمی مبتنی بر زمان» اقدام به گرفتن پوکمون مورد نظر کنید.

Pokemon Go VMU اکنون مراحل توسعه‌ را برای عرضه در سال ۲۰۱۷ سپری می‌کند. guacasaurus_mex در رابطه با این زمان طولانی برای عرضه بازی گفت:

بخاطر اینکه من تنبل هستم و آوردن این همه پوکمون [به بازی] یک عمر طول می کشد.

 در صورتی که تا زمان انتشار به دنبال انجام بازی دیگری برروی VMU خود هستید. guacasaurus_mex بازی‌های دیگری را شامل Flappy Bird VMU و Street Race VMU برروی اینستاگرام خود پیشنهاد داده است. شاید هم بهتر باشد تا گوشی همراه خود را برداشته و به کنار یک پوک‌شاپ برای دریافت Giant Poke Ball بروید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده