نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

تاریخ عرضه نسخه کنسولی Mount & Blade: Warband در آمریکا مشخص شد

کمپانی کاچ مدیا، ناشر نسخه کنسولی Mount & Blade: Warband، اعلام کرد که این بازی در آمریکای شمالی هم همزمان با اروپا عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

Mount & Blade: Warband یک بازی نقش‌آفرینی سندباکس است که پیش‌تر بر روی پی‌سی عرضه شده بود و پس از مدتی سازندگان بازی در استودیو تیل ورلدز، عرضه آن روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 را هم تایید کردند. اخیرا کمپانی کاچ مدیا که وظیفه انتشار این نسخه‌ها را برعهده دارد، اعلام کرد که بازی روز ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) در اروپا عرضه می‌شود. در آن زمان ناشر بازی اشاره‌ای به عرضه بازی در آمریکا نکرد و همین مساله هم باعث شد تا طرفداران تصور کنند که بازی در تاریخ دیگری در این منطقه عرضه می‌شود.

با این حال امروز کاچ مدیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که نسخه مخصوص آمریکای شمالی هم در همان تاریخ ۲۶ شهریور عرضه خواهد شد.

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت بازی Mount & Blade: Warband شد، نبرد‌های عظیم آن بودند که در آن می‌توانید قهرمان خودتان را هدایت و لشکر وی را رهبری کنید. همچنین امکان حمله به قلعه‌ها و شهرها و تصرف آن‌ها هم وجود دارد که در این صورت شاهد نبرد‌های عظیم بسیار زیبایی هستیم. همچنین استودیو ترکیه‌ای Tale Worlds، نسخه دوم بازی را هم در دست ساخت دارد که در تاریخ نامعلومی عرضه خواهد شد. اخیرا تریلری از این بازی منتشر شد که می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده