نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

تماشا کنید: لباس غیر رسمی بتمن رکورد گینس بیشترین تعداد ابزار روی یک لباس را شکست

یک طرفدار ایرلندی بتمن با ساخت لباس مخصوص این ابرقهرمان، توانسته رکورد بیشترین تعداد ابزار کاربردی روی یک لباس را بشکند. در ادامه با ویدیویی از این لباس منحصر به فرد همراه زومجی باشید.

جولیان چکلی یکی از طرفداران سرسخت بتمن است که یک لباس کامل این ابرقهرمان بر اساس ظاهر او در سری بازی‌های ‌Batman Arkham را ساخته و ۲۳ ابزار مختلف روی آن کار گذاشته است. تمام این ابزارها واقعی و کاربردی بوده و به هم دلیل نام چکلی در کتاب رکوردهای گینس ۲۰۱۷، نسخه‌ی بازی‌های رایانه‌ای ثبت شده است.

چکلی به عنوان طراح و سازنده‌ی مدل، کارگردان هنری و افکت‌های تصویری در صنعت فیلمسازی مشغول به کار است،‌ لباس بتمن را با کمک تیم خود ساخته است. او با الهام از سری بازی‌های راک‌استدی، برخی از ابزارهای بتمن که مخصوص به این بازی‌ها هم هستند را به لباس خود اضافه کرده است. چکلی در مورد تعداد ابزارهایی که به این لباس اضافه کرده گفته:

اصرار ما برای اضافه کردن بیشترین تعداد ابزار کاربردی بر روی این لباس واقعا دیوانه‌وار بود. ایده‌های جدید در کارگاه به ذهن ما می‌رسید و به این فکر می‌کردیم که چه چیز جدیدی می‌توانیم اضافه کنیم.

| |

از جمله بعضی از ابزار روی این لباس بتمن می‌توان به پروژکتور نماد بتمن، دو بمب دودزا، رادیو، لامپ UV و چهار تیغه‌ی بتمن اشاره کرد. لباس‌ شخصیت‌های کمیک‌ها و بازی‌هایی که توسط طرفدارها ساخته می‌شود، کاس‌پلی نام دارد و اضافه شدن این لباس به کتاب رکوردهای گینس منجر به ساخت لباس‌های پرجزئیات دیگری توسط دیگر طرفداران خوش‌ذوق خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده