// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

مارول از دلایل غیب ثور در فیلم سینمایی Captain America: Civil War می گوید

حتما برای شما هم سوال شده است که شخصیت «ثور» در زمان اتفاقات فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) چه می‌کرده و کجا بوده است؟ استودیو فیلم‌سازی مارول در قالب ویدیویی به این سوال پاسخ می‌دهد.

فیلم سینمایی Captain America: Civil War به عنوان سیزدهمین فیلم جهان سینمایی مارول و سومین فیلم مجموعه کاپیتان آمریکا علاوه بر جلب نظر منتقدین و تبدیل شدن به یکی از برترین فیلم‌های ابرقهرمانی، با فروش ۱٫۱۵۲ میلیارد دلاری توانست دو لقب پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۶ و دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ را به بدست آورد. این فیلم روایت‌گر رویارویی دو گروه از ابرقهرمانان به رهبری «مرد آهنی» و «کاپیتان آمریکا» است که در گروه اول در کنار «استیو راجرز» شخصیت‌های «سرباز زمستان»، «فالکون»، «اسکارلت ویچ»، «هاوک‌آی» و «مرد مورچه‌ای» حضور داشته و در تیم دوم علاوه بر «تونی استارک»، «بیوه سیاه»، «وار ماشین»، «پلنگ سیاه»، «ویژن» و «مرد عنکبوتی» به مقابله با تیم کاپیتان آمریکا می‌پردازند. اما بدون شک دو غایب بزرگ این فیلم شخصیت‌های «هالک» و «ثور» هستند. حال استودیو فیلم‌سازی مارول در ویدیویی زندگی «ثور» به دور از جنگ‌های ابرقهرمانی را به تصویر می‌کشد.

در این ویدیو مشاهده می‌کنید که «ثور» پس از اتفاقات Avengers: Age of Ultron از نجات دنیا خسته شده و به کشور استرالیا سفر کرده است. او در این کشور با فردی به نام «داریل جیکوبسون» که یک کار دفتری دارد، زندگی خود را گذرانده و در مدرسه ابتدایی به آموزش کودکان می‌پردازد. اما زمانی که متوجه درگیری‌های بین «استیو راجرز» و «تونی استارک‌» می‌شود با هدف کمک به هر یک از آن‌ها ایمیلی ارسال می‌کند و حتی تلاش می‌کند که از طریق «بروس بنر» وارد یکی از تیم‌ها شود که بی‌نتیجه می‌ماند. این اتفاقات باعث می‌شود که با همراهی «داریل»، تیم ثور را تشکیل دهد. این ویدیو طنز را در زیر مشاهده می‌کنید:

|

همانطوری که اشاره شد این ویدیو جنبه طنز داشته و دلیل حقیقی حضور دو شخصیت «هالک» و «ثور» در فیلم سینمایی Captain America: Civil War نیست. دلیل این امر برهم خوردن توازن قدرت در صورت قرار گرفتن هر یک از این دو ابرقهرمان در تیم‌های کاپیتان آمریکا و مرد آهنی است. اما این اتفاق را می‌توان به فال نیک گرفت زیرا زمینه‌ساز ساخت فیلم فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) و قرار گرفتن این دو شخصیت در فیلم جداگانه بوده است. این فیلم که توسط تایکا وایتیتی کارگردانی بر شده و علاوه بر کریس همسورث (ثور) و مارک روفالو (هالک)، بازیگرانی از جمله تام هیدلستون (لوکی)، ادریس البا (هیمدال)، کیت بلانشت (هلا)، تسا تامپسون (والکری)، کارل اوربان (اسکیورژ)، جف گلدبلوم (گرندمستر) و آنتونی هاپکینز (اودین) در آن به هنرنمایی خواهند پرداخت، در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده