// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

بازی ماشین جنگی Wreckfest بزودی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود

Wreckfest بازی ماشین جنگی مسابقه‌ای است که توسط استودیو Bugbear Entertainment ساخته شده و کاربران می‌توانند این بازی را پیش خرید کنند، این استودیو بازی Stunfest را هم معرفی کرد، برای اطلاع از جزئیات خبر با زومجی همراه باشید.

Bugbear Entertainment اعلام کرد که بازی Wreckfest به سبک ماشین جنگی مسابقه‌ای به زودی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌‌باکس وان عرضه می‌شود، در حالی که این استودیو در حال عرضه بازی دیگری نیز هست.

 جانی آلانپا، کارگردان بازی، اعلام کرد Wreckfest آغاز کار را در بخش پیش از موعد شروع کرده است. این عبارت برمی‌گردد به یکی از برنامه‌های ایکس‌باکس وان که به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌هایی که در حال ساخت هستند را خریداری کنند. البته سونی از این برنامه استفاده نمی‌کند به همین دلیل عرضه بازی‌های دیگری مانند Ark: Survival Evolved روی این کنسول با تاخیر مواجه شده است. نسخه رایانه‌های شخصی Wreckfest هنوز در بخش دسترسی پیش از موعد Steam مانده است.

Wreckfest

اما به هر صورت آلانپا رضایت خاصی برای عرضه این بازی روی کنسول را دارد.

به دلیل قدرت بسیار زیاد سخت‌افزارهای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، ما توانستیم که یک تجربه کاملا نسل بعدی از بازی ماشین جنگی خودمان روی کنسول‌ها ارائه بدهیم و مخاطبان خود را بیفزاییم.

شما می‌توانید Wreckfest را در سایت رسمی این بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان پیش خرید کنید و از اولین کاربرانی باشید که این بازی را روی کنسول بازی می‌کنید، گرچه هیچ  جزئیاتی در قبیل این موضوع داده نشده است.

استودیوی باگبر بازی جدید دیگری با نام Stunfest را نیز معرفی کرد. سازنده بازی در توضیح آن گفته که این بازی بر مبنای برخورد ماشین‌ها و فیزیک است که شما می‌توانید با ابزار تهیه کننده شیرین کاریه خودتان را درست کنید.علاوه بر این شما می‌توانید بوسیله‌ی اسکوتر و چرخ دستی هم رانندگی کنید. افراد نامشخصی که شرکای سرمایه‌گذار نام دارند افراد این تیم را برای این پروژه تشکیل داده‌اند.

Stunfest بزودی در بخش پیش از موعد استیم در مهر ماه منتشر و بصورت رسمی در سال ۱۳۹۶ منتشر می‌شود. باگبر پیش خرید این بازی را در مدت زمان کوتاهی ۱۵ دلار که هم اکنون در دسترس است اعلام کرد.

به مناسبت معرفی این بازی، باگبر حراج آخر تابستان را در وب سایت رسمی خود آغاز کرد که ۵۰ درصد تخفیف را روی بازی Wreckfest و استانفست پیشنهاد می‌دهد، این قیمت‌ها تا روز یکشنبه، چهاردهم شهریور ماه پا برجا است. باگبر استودیو سازنده سری بازی‌های اتومبیل‌رانی نظیر Flatout و Ridge Race Unbounded است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده