نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ عرضه Don't Starve Together برای کنسول پلی استیشن 4 مشخص شد

چندی پیش استودیو کلی اینترتینمنت اعلام کرد که در تاریخ ۲۳ شهریور بازی Don't Starve Together برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات خبر با زومجی همراه باشید.

چند روز پیش استودیو Klei Entertainment، سازنده بازی Don't Starve، اعلام کرد که نسخه چند نفره آن که با نام Don't Starve Toegether شناخته می‌شود، در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار خواهد گرفت. همزمان با انتشار این بازی، یک باندل جدید از بازی با نام Don't Starve Mega Pack نیز برای خرید قرار خواهد گرفت.

مگا پک بازی، برای کسانی که بازی اصلی Don't Starve را داشته باشند، با ۶۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد. در زیر می‌توانید محتویات کامل مگا پک بازی را مشاهده کنید:

  • Don’t Starve Together: Console Edition
  • Don’t Starve: Console Edition
  • Don’t Starve: Shipwrecked
  • Don’t Starve: Reign of Giants
  • تم Don’t Starve: Console Edition: Shipwrecked
  • تم Don’t Starve: Console Edition: Autumn 

این بازی با قیمت ۲۶/۹۹ دلار در تاریخ ۲۳ شهریور عرضه خواهد شد و کسانی که نسخه اولیه بازی را داشته باشند، می‌توانند با ۶۰ درصد تخفیف یعنی قیمت ۱۰/۷۹ دلار آن را تهیه کنند. در Don't Starve Together شما قابلیت این را پیدا می‌کنید که به صورت همزمان با ۵ نفر از دوستانتان (مجموعا ۶ بازیکن) چه به صورت آفلاین (به صورت اسپلیت اسکرین) و چه به صورت آنلاین به تجربه بازی بپردازید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده