// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

تجربه بتای عمومی Battlefield 1 نیازی به پلی استیشن پلاس ندارد

طبق اعلام توئیتر رسمی Battlefield، برای تجربه بتای عمومی بازی Battlefield 1 دارندگان پلی‌استیشن 4 نیازی به خریداری حق اشتراک پلی‌استیشن پلاس نخواهند داشت. با این حال دارندگان ایکس‌باکس وان باید دارای عضویت گلد باشند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مطلب مرتبط

  • کدهای دسترسی سریع ‌نسخه بتا Battlefield 1 امروز ارسال می شود

تنها یک روز به آغاز بتای عمومی Battlefield 1 در تاریخ ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) مانده و بازیکنان از فردا قادر خواهند بود تا در فضای جنگ جهانی اول به نبرد با یکدیگر بپردازند. با این حال، الکترونیک آرتز خبر خوبی را برای دارندگان پلی استیشن 4 دارد. طبق گفته این استودیو بازیکنان برای تجربه بتای عمومی نیازی به اشتراک پلی‌استیشن پلاس نخواهند داشت.

این خبر از طریق توئیتر اطلاع‌رسانی شد، زمانی که برخی از بازیکنان دریافت کننده کد بتای عمومی از نداشتن اشتراک پلی‌استیشن پلاس برروی حساب توئیتر Battlefield ابراز ناخرسندی کردند. حساب توئیتر بتلفیلد در پاسخ گفت:

شما نیازی به حساب کاربری پلی‌استیشن پلاس برای بازی بتای عمومی Battlefield 1 برروی پلی‌استیشن 4 ندارید.

این در حالی است که دارندگان ایکس‌باکس وان باید اشتراک ایکس‌باکس لایو گلد را جهت تجربه بتای عمومی Battlefield 1‌ خریداری کنند. بتای عمومی بازی Battlefied 1 تنها شامل یک نقشه با نام Sinai Desert و دو حالت بازی خواهد بود. نقشه بازی در کنار ویژگی‌هایی مانند حضور وسایل نقلیه قطار زرهی، هواپیما و سایر قابلیت‌ها امکان سواری برروی اسب را نیز مهیا می‌کند. در زمینه حالت‌های مختلف بازی نیز دو حالت Conquest و Rush به شرح زیر در دسترس قرار دارد:

Conquest:

برای تمامی بازیکنان Battlefield حالت Conquest جزئی از محبوب‌ترین‌ها بوده است. Conquest یک حالت بازی در مقیاسی بزرگ با حضور ۶۴ بازیکن است که برای تحت کنترل گرفتن اهداف کلیدی تلاش می‌کنند. با ارتش بزرگ پیاده یا نشسته بر روی چرخ‌ها در کنار برخی وسایل نقلیه ترسناک، حالت Conquest یک جنگ تمام عیار را با امضای Battlefield به ارمغان می‌آورد.

Rush:

حالت ۲۴ نفره‌ای که در آن نیروها با یافتن و حمله به تلگرافخانه (Telegraph Posts) نیروهای مدافع را از بین می‌برند. مرکز ارسال تلگراف می‌تواند برای حملات توپخانه‌ای مورد استفاده قرار گیرد. مدافعین می‌توانند با عدم توجه به حمله کنندگان، مواد منفجره کار گذاشته شده توسط آنها را در اطراف تلگرافخانه خنثی کنند. زمانی که تلگرافخانه تخریب شد، مدافعین باید با عقب‌نشینی به محل بعدی رفته و از تلگرافخانه آنجا دفاع کنند.

Battlefield 1 در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. الکترونیک آرتز هنوز تاریخ اتمام بتای عمومی این بازی تیراندازی اول شخص را اعلام نکرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده