// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

کدهای دسترسی سریع ‌نسخه بتا Battlefield 1 امروز ارسال می شود

هرچند بتای عموی Battlefield 1 از روز ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) آغاز می‌شود؛ با این حال، برخی از بازیکنان که به جمع برنامه Battlefield Insider پیوسته‌اند، می‌توانند زودتر از سایرین به تجربه Battlefield 1 بپردازند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در صورتی که تا تاریخ ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد) به صورت رایگان در برنامه Battlefield Insider ثبت نام کرده‌اید، طبق اعلام الکترونیک آرتز شما نیز قادر خواهید بود تا از امروز سه‌شنبه ۳۰ آگوست (۹ شهریور) با دریافت کد دسترسی بتا اقدام به تجربه بتای عمومی بازی Battlefield 1 زودتر از سایرین کنید.

البته هنوز مشخص نیست که کدهای دسترسی سریع چه زمانی ارسال می‌شوند، هرچند حساب توئیتر بتلفیلد تائید کرده که از امروز ۹ شهریور کدها ارسال و بتای عمومی آغاز خواهد شد. ساعت دقیق آغاز چه برای اعضای Insider و چه سایر بازیکنان، هنوز اعلام رسمی نشده است.

در صورتی که برروی رایانه شخصی بازی می‌کنید، احتمالا در رابطه با سیستم مورد نیاز برای بهترین تجربه در تردید هستید. الکترونیک آرتز در توئیتر رسمی خود از انتشار سیستم مورد نیاز رایانه‌های شخصی در «زمان کوتاهی» خبر داده است. پست ارسال شده اذعان می‌کند که تیم الکترونیک آرتز و استودیو دایس هنوز در تلاش برای بهینه‌سازی هستند.

بتای Battlefield 1 بازیکنان را به نقشه Sinai Desert می‌برد، جایی که ویژگی‌هایی مانند اسب‌سواری، قطار زرهی مرگبار، هواپیما و ویژگی‌های دیگر در دسترس خواهد بود. در این بتا ۲ حالت Conquest و Rush با پشتیبانی از ۶۴ بازیکنان ارائه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر خبر مربوط به ویژگی‌های نقشه Sinai Desert را در زومجی مطالعه کنید.

هنوز مشخص نیست که نقشه‌ها و حالت‌های دیگر در جریان بتا و قبل از زمان انتشار بازی در دسترس قرار می‌گیرد یا خیر، با این حال، ما در زومجی با انتشار اخبار جدید آن را به اشتراک خواهیم گذاشت.

Battlefield 1 در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده