نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

حالت های King و Infected به بازی Forza Horizon 3 باز خواهند گشت

بر اساس توضیحات منتشر شده در صفحه‌ی بازی Forza Horizon 3 در سایت بنیاد ESRB، حالت‌های کینگ (King) و اینفکشن (Infection) در بخش آنلاین این بازی حضور خواهند داشت. با زومجی همراه باشید.

تا کنون سری Forza Horizon، ساخته استودیوی پلی‌گراند گیمز (Playground Games)، بخش‌های نسبتاً نامتعارفی، مانند کینگ و اینفکشن، را در قسمت آنلاین خودش داشته است و با توجه به اطلاعاتی که برای درجه بندی سنی بازی در سایت ESRB آمده این حالت‌ها به بخش آنلاین Forza Horizon 3 هم باز خواهند گشت. ESRB درجه سنی بازی را نیز «E» یا «برای همه» تعیین کرده است.

ESRB forza horizon 3

نکته‌ی جالب این است که ظاهراً کارمند‌های ESRB کاملاً به کپی کردن توضیحات علاقه‌مند هستند، چرا که به نظر می‌رسد اولین خط از این توضیحات مستقیماً از توضیحات مربوط به Forza Horizon 2، از جمله مکانی که بازی در آن رخ می‌دهد، برداشته شده است. Forza Horizon 3 در واقع در استرالیا خواهد بود، نه جنوب اروپا.

در ضمن، در حالی که بازی فاقد توصیف‌هایی نظیر «شعر‌های نسبتاً وسوسه آمیز» و «آهنگ‌های نسبتاً وسوسه آمیز» است که به نسخه‌های قبلی بازی نسبت داده شده بودند، اما همچنان توصیفات هیجان آوری از آن به گوش می‌رسد. بازی Forza Horizon 3 جزو اولین بازی‌هایی خواهد بود که از ایکس‌باکس پلی انیور (Xbox Play Anywhere) پشتیبانی می‌کنند.

Forza Horizon 3 در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوز 10 عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده