نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

تماشا کنید: تریلر جدید Pokemon Sun and Moon

The Pokemon Company ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی Pokemon Sun and Moon منتشر کرده است. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

امروز ویدیویی ۶ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Pokemon Sun and Moon  توسط پوکمون کمپانی منتشر شد که در آن می‌توانیم تعدادی از پوکمون‌ها، ویژگی‌ها و مربی‌های جدید این بازی نینتندو 3DS را ببینیم. این ویدیو به زبان ژاپنی است.

یکی از ویژگی‌هایی که در این ویدیو به آن اشاره شده است، ویژگی به نام Z-Moves است که از طریق دستبند مربی فعال می‌شود. اگر مربی این قابلیت را فعال کند، پوکمونی که دارای کریستال Z باشد، می‌تواند حملاتی مخصوصی انجام دهد.

بازی Pokemon Sun and Moon به مربیان این اجازه را می‌دهد که سوار پوکمون‌ها شوند و در منطقه آلولای بازی به گشت و گذار بپردازند. در این ویدیو حتی می‌توانیم تعدادی از پوکمون‌های جدید بازی را نیز مشاهده کنیم.

به علاوه، در این تریلر تقریبا طولانی ۶ دقیقه‌ای، تعدادی شخصیت جدید انسان را نیز می‌بینیم که با برخی از آنها نمی‌توان بازی کرد. هنوز مشخص نیست که این شخصیت‌ها چه تاثیر در داستان بازی دارند با این حال با توجه به تریلر منتشر شده، می‌توانیم حدس بزنیم که آنها رقیبان شما در بازی هستند. در انتها شما را به تماشای تریلر دعوت می‌کنیم:

| |

بازی Pokemon Sun and Moon در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) منتشر خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده