نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

بازی Playstation VR Worlds توسط بنیاد ESRB رتبه بندی شد

بنیاد رتبه‌بندی سنی ESRB بازی Playstation VR Worlds را رتبه‌بندی کرده و رتبه M را برای این بازی انتخاب کرده است. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت سونی قصد دارد همزمان با عرضه هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR، چند بازی مخصوص این هدست نیز منتشر کند. یکی از این بازی‌ها، بازی Playstation VR Worlds است که امسال منتشر خواهد شد. این بازی مجموعه‌ای از بازی‌های کوچک است که بازیکنان می‌توانند با این هدست تجربه کنند.

اگرچه بازی Playstation VR Worlds دارای بازی‌های کودکانه نیز است، اما چند بازی دیگر هم در این مجموعه برای بزرگسالان قرار داده شده است. بر همین اساس بنیاد ESRB رتبه M (بزرگسال) را برای این بازی تعیین کرده است. در شرح این بازی آمده است: «خون، سخنان ناشایست، مصرف دخانیات، خشونت».

شما می‌توانید خلاصه‌ این رتبه‌بندی را در پایین بخوانید:

بازی Playstation VR Worlds مجموعه‌ای از بازی‌های اکشن است که بازیکنان با انتخاب هر بازی وارد جهان جدیدی در واقعیت مجازی می‌شوند. دو تا از ۵ بازی دارای بازی‌های شوتر اول شخص است. بازیکنان با استفاده از اسلحه‌های پیستول، ماشین گان و اسلحه‌های دستی آینده گونه به دشمنان و موجودات فضایی شلیک می‌کنند. در یک بخش، بازیکنان با یک ماشین در حال حرکت به یکی از موتورسوارهای قاچاقچی حمله می‌کنند. در بخشی دیگر، بازیکنان باید به سر یکی از دو تبهکار شلیک کنند. در طول این بازی، بازیکنان می‌توانند از روی میز سیگار بردارند و تا پایان بخش مورد نظر سیگار بکشند و راه بروند. همچنین بازی دارای سخنان ناشایستی نیز است.

همانطور که در توضیحات بالا خواندید، سبک بازی Playstation VR Worlds اول شخص شوتر است که دارای محتوای بزرگسالانه است. احتمالا در میانه بازی میزان خشونت کم خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده