نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

ویدیوی جدیدی از گیم پلی بازی Vampyr منتشر شد

استودیو دونت‌ناد تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Vampyr منتشر کرد که این تریلر نحوه مبارزه و صحبت با افراد مختلف را نشان می‌دهد. برای تماشای این تریلر زیبا با زومجی همراه باشید.

امروز تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی اکشن نقش‌آفرینی Vampyr منتشر شد. این بازی توسط سازندگان بازی Life is Strange یعنی استودیو دونت‌ناد در دست ساخت قرار دارد. این تریلر نحوه کشتن طعمه‌ها در طول گشت‌ و گذار در شهر و صحبت کردن با افراد مختلف را نشان می‌دهد.

داستان بازی Vampyr در شهر لندن سال ۱۹۱۸ روایت خواهد شد، شهری ویران که مردم مبتلا به بیماری آنفلوآنزا شده‌اند. اتفاقات بازی برگرفته از داستان واقعی شیوع آنفلوآنزا در همان سال است که ۵۰۰ میلیون نفر در جهان مبتلا به این بیماری شده بودند. بازیکنان شخصیت جاناتان ای.رید را کنترل خواهند کرد. جاناتان یک پزشک تبدیل شده به یک خون آشام است که برای نجات جان خود دست به کشتن افراد می‌زند.

تریلر منتشر شده، لندن ویروسی شده و مکانیک‌های جدید و روایت داستان بازی را نشان می‌دهد. جاناتان دارای احساسی است که می‌تواند کیفیت خون انسان‌‌ها و مبتلا بودن آنها را بسنجد. بازیکنان برای یافتن افراد سالم می‌توانند از طریق استراق سمع برروی صحبت‌های دیگران سرنخ‌هایی پیدا کنند. زمانی که جاناتان شخصیت‌های مختلفی را می‌کشد، کشته شدن آنها تأثیراتی در جهان بازی ایجاد می‌کنند. همچنین این تریلر نبردهای مختلفی را نشان می‌دهد و چگونگی خون آشامیدن جاناتان به تصویر کشیده شده است که حس یک دراکولا را به بازیکن القا می‌کند. شما می‌توانید این تریلر را در پایین تماشا کنید:

|

بازی Vampyr برای اولین بار در کنفرانس PC Gaming Show در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۶ معرفی شد. این بازی در سال ۲۰۱۷ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده