نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳

صحبت های استفن لانگ در مورد بازگشت خود در ادامه فیلم های Avatar

استفن لانگ، بازیگر نقش سرهنگ مایلز کواریچ در فیلم آواتار (Avatar)، در مصاحبه اخیر خود در مورد قسمت‌های آینده فیلم Avatar و بازگشت وی در این فیلم صحبت کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

جیمز کامرون کار توسعه و ساخت سه دنباله را برای فیلم پر سر و صدا و سه بعدی خود به نام Avatar که در سال ۲۰۰۹ به روی پرده رفت، آغاز کرده است، ادامه این فیلم قرار است ادامه داستان جیک سالی را با بازی سام ورتینگتن، این بار در قمر سیاره بیگانه پاندورا و به شکل یک سه گانه روایت کند. پیش از این تصور می‌شد که کامرون در نظر دارد دو دنباله برای این فیلم تولید و اکران کند، اما وی چندی بعد تایید کرد سه دنباله برای این فیلم در نظر گرفته است و Avatar در نهایت ۴ فیلم خواهد بود. علاوه بر ورتینگتن، زویی سالدانا، استفن لانگ و سیگورنی ویور نیز در سه گانه جدید فیلم Avatar برای ایفای نقش خود در فیلم اصلی باز خواهند گشت. خبر بازگشت برخی از شخصیت‌های فیلم همچون سرهنگ کواریچ و دکتر کریستین آگوستین کمی غیر منتظره بود، چرا که این دو طی حوادث فیلم نخست کشته شده‌اند. البته کامرون در زمان تایید بازگشت لانگ برای دنباله فیلم‌های Avatar در اکتبر ۲۰۱۳، گفت که با وجود تمام اتفاقاتی که در فیلم اصلی رخ داد، این یک داستان علمی تخیلی است.

در مصاحبه اخیر استفن لنگ با AICN بخاطر بازی در فیلم ترسناک نفس نکش (Don't Breathe)، که مانند فیلم Avatar نقش آنتاگونیست فیلم را بر عهده دارد، از او در مورد صحبت کامرون و تفسیر وی از این قسمت صحبتش: «این یک داستانی علمی تخیلی است»، در مورد بازگشت کواریچ در ادامه فیلم Avatar، پرسیده شد. این بازیگر در حال حاضر قرار است در تمام سه دنباله فیلم Avatar که با عنوان حماسه عظیم خوانده می‌شوند، حضور داشته باشد و تاکنون سه چهارم فیلمنامه را خوانده است. او در این رابطه می‌گوید:

بله، ما فیلمنامه را دریافت کرده‌ایم و همه چیز را در مورد آن خوانده‌ایم. ما در وضعیت خوبی هستیم و قطعا از اوایل سال آینده میلادی کار ساخت فیلم‌ها را شروع خواهیم کرد. اما چیزی که شما می‌دانید، این است که تصور می‌کنید این فیلم مانند Avatar است، این به این معنا نیست که کاری در طول این سال‌ها انجام نشده است و این فیلم مانند فیلم اول است. طراحی، طراحی تولید، جهان‌های مختلف و گیاهان و موجودات متفاوت که تیم تولید بر روی همه آن‌ها کار کرده است و همچنان کار می‌کند.

Stephen Lang as Colonel Quaritch in Avatar

کامرون اذعان کرده است که بخشی از طولانی شدن زمان توسعه و گسترش نوشتن فیلمنامه دنباله‌های فیلم Avatar را می‌توان به وی نسبت داد که او تمایل دارد که هر فیلمنامه نشان دهنده صدای او به عنوان سازنده این فیلم‌ها باشد. با این حال، لانگ در ادامه مصاحبه با AICN اضافه می‌کند که کامرون پیش از ادامه نوشتن فیلمنامه هر فیلم، تمایل دارد که شکل و طراحی و نحوه قرار گرفتن هر موجود، محل و مکان فیلم، فناوری‌های به کار رفته در فیلم و جلوه‌های بصری برای زندگی بخشیدن آن‌ها بر روی صفحه نمایش در فیلمنامه فیلم Avatar لحاظ و هر قسمت از این بخش‌ها شناخته شود. لانگ در ادامه می‌گوید:

این چیزی است که او انجام می‌دهد، او در آن مسائل و مشکلاتی را خلق می‌کند و سپس نیاز دارد یک فناوری و راه جدید را برای انجام آن ابداع کند و من باور دارم که بخشی از خشنودی و رضایت غیر عادی او در مشکلات غیر قابل حلی است که به وجود می‌آید و سپس او افرادی را که می‌توانند مفید باشند به پروژه اضافه می‌کند و می‌گوید «این چیزی است که ما انجام می‌دهیم»، پس از آن شاهد یک تلاش گسترده و بزرگ از سوی وی و تیم تولید هستیم، اما من انتظار هر چیزی را دارم چون من به پروژه تقریبا نزدیک بوده‌ام و از تمامی اتفاقات و خبرهای آن آگاه هستم. زمانی که به پروژه اضافه شوم رضایت مطلق او را مشاهده می‌کنم.

لانگ در ادامه اضافه می‌کند که طولانی شدن زمان توسعه و ساخت فیلم آواتار ۲ (Avatar 2) و دیگر دنباله‌های این فیلم، ممکن است باعث شود که همانند فیلم اول که در سال ۲۰۰۹ به روی پرده رفت، شاهد ساختار شکنی‌ها و گشودن راه‌های جدید در ساخت آن باشیم. پس از این سال‌ها هنوز اطلاعات چندانی از این سه گانه جدید منتشر نشده است و در حال حاضر قضاوت در مورد آن کمی زود است.

فیلم Avatar 2 برای اکران در دسامبر ۲۰۱۸ (آذر - دی ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است، به دنبال آن آواتار ۳ (Avatar 3) در تاریخ دسامبر ۲۰۲۰ و آواتار ۴ (Avatar 4) در دسامبر ۲۰۲۰ به روی پرده خواهند رفت.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده