// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

تاریخ انتشار ماد Redux بازی GTA V مشخص شد

به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین مادهای گرافیکی بازی Grand Theft Auto V، ماد Redux است که حال تاریخ انتشار آن مشخص شده است. با زومجی همراه باشید.

یکی از بهترین مادهای گرافیکی بازی GTA V که گرافیک این بازی را به طرز چشمگیری ارتقا می‌دهد، Redux نام داشته و توسط شخصی به نام جاش رومیتو (Josh Romito) ساخته شده و قرار است در تاریخ ۲۶ شهریور ماه (۱۶ ماه سپتامبر) منتشر شود. در حقیقت این ماد قرار بود زودتر منتشر شود، اما به دلیل هک شدن شبکه‌ی خانگی و رایانه‌ی شخصی سازنده‌ی آن و به خطر افتادن ماد، تاریخ انتشارش به تعویق افتاد. خوشبختانه وی پیش از آن از فایل‌های ماد نسخه‌ی پشتیبان تهیه کرده بود، اگرچه تعدادی از فایل‌های آن از دست رفتند. این ماد فوق‌العاده برای بهبود و ارتقای گرافیک بازی، بر جزییات کوچک آن متمرکز است. این جزییات شامل افکت‌های خون تغییر یافته، افتادن بهتر و طبیعی‌تر برگ از درختان و همچنین تغییراتی اساسی در نور پردازی به تمامی اشیای داخل بازی، هستند. این تغییرات کوچک، اثرات بزرگ و قابل توجهی در زیباتر کردن بازی دارند. اما ماد سازها تنها به این تغییرات بسنده نکرده‌اند و موارد دیگری مانند تکسچرهایی با وضوح 4K، افکت‌های آب و هوایی جدید و نور پردازی بهبود یافته را نیز به بازی اضافه کرده‌اند.

این اولین مادی نیست که گرافیک بازی GTA 5 را بهبود می‌بخشد. سال گذشته بود که ماد سازی به نام مارتین بِرگ‌من (Martin Bergman) ماد خود با نام «Toddyhancer» را که در وضعیت «در دست ساخت» قرار داشت، این‌گونه معرفی کرد که با استفاده از ابزارهای متعدد می‌تواند افکت‌های دیداری جدیدی را به بازی اضافه کند. این تغییرات شامل مکانیزمی به نام سایه‌زنی مجدد بود که در ماد Redux نیز استفاده شده است. تصاویری زیبا از این ماد را نیز می‌توانید در زیر مشاهده کنید:


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده