// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

سونی کنترلر‌های دوال شاک 4 و پلی استیشن Move جدیدی را در اندونزی ثبت کرد

سونی در اقدامی درخواست صدور گواهی برای دو کنترلر جدید DualShock 4 و پلی‌استیشن Move را در کشور اندونزی داده است. انتظار می‌رود تا سونی پلی‌استیشن از محصولات جدید خود در شهریورماه رونمایی کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در کشفی که اخیرا توسط کاربر orangpelupa در انجمن Beyond3D صورت گرفته، سونی اندونزی دو درخواست را در اوایل ماه آگوست برای یک کنترلر جدید پلی‌استیشن Move به مدل (CECH-ZCM1G) و یک کنترلر DualShock 4 به مدل (CUH-ZCT2G) به آژانس صدور گواهی‌ در اندونزی ارائه داده است. آژانس فوق مسئولیتی مشابه سازمان FCC را در ایالات متحده برعهده دارد. به احتمال بالا و با توجه به خبرهایی پیرامون رونمایی از پلی‌استیشن 4 اسلیم در رویداد PlayStation Meeting در ۱۷ شهریور، احتمالا سونی قصد معرفی کنترلر جدید را دارد. با این حساب، ظاهرا کنترلر جدید فاش شده برای پلی‌استیشن 4 اسلیم حقیقت دارد.

با نگاهی به مدل تا آنجا که به کنترلر پلی‌استیشن Move مربوط می‌شود، احتمالا باید منتظر یک کنترلر با ظاهری مشابه با مدل معرفی شده در شش سال گذشته (۲۰۱۰) و همچنین با دکمه‌های پلی‌استیشن 3 باشیم. (در کنسول پلی‌استیشن 4 دکمه‌های Options و Share جایگزین Start و Select شده‌اند که کنترلر حرکتی پلی‌استیشن Move نیز از نسخه پلی‌استیشن 3 استفاده می‌کند.) با این حال، این احتمال وجود دارد که سونی اقدام به بروزرسانی دکمه‌های پلی‌استیشن Move مشابه با قابلیت‌های پلی‌استیشن 4 کند.

playstation move

از سوی دیگر کنترلر DualShock 4 بدون شک با تغییراتی در تاچ پد روبرو شده است. تصاویر فاش شده یک نور چشمک‌زن را برروی تاچ پد DualShock 4 نشان می‌دهد. علاوه بر این، در وبسایت PPE نیز در صورت واقعی بودن، باتری کنترلر مانند گذشته برروی ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت باقی مانده که با توجه به اضافه شدن یک نور جدید به دسته خبر خوبی محسوب نمی‌شود. اکنون تنها باید در انتظار میتینگ پلی‌استیشن در چهارشنبه هفته آینده (۱۷ شهریور) باشیم.

تا آن زمان می‌توانید تصاویر منتشر شده توسط سایت PPE را مشاهده کنید:


منبع GamingBolt PPE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده