// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

سونی: بازی های رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس از سیاست‌ های گذشته پیروی می کند

فرنیفر (Frannifer)، مدیر روابط عمومی پلی استیشن پلاس در پاسخ طرفداران، از عدم تغییر در سیاست‌های گذشته دو بازی رایگان پلی‌استیشن پلاس برای هر پلتفرم به دنبال افزایش قیمت حق اشتراک خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اوایل ماه جاری میلادی بود که سونی از افزایش حق اشتراک پلی‌استیشن پلاس در ایالات متحده و کانادا خبر داد. با توجه به اعلام این شرکت ژاپنی اشتراک سالیانه پلی‌استیشن پلاس از ماه سپتامبر با ۱۰ دلار افزایش از ۴۹/۹۹ به ۵۹/۹۹ افزایش می‌یابد. با اعلام این تغییر قیمت برخی از بازیکنان انتظار تغییراتی را به دنبال بالا رفتن ناگهانی حق اشتراک پلی‌استیشن پلاس داشتند. هرچند امروز Frannifer، رئیس روابط عمومی پلی‌استیشن پلاس در پاسخ به برخی از کاربران توئیتر تمام امیدهای پیش‌ آمده پیرامون بهبود و گسترش بازی‌های هر ماه پلی‌استیشن پلاس را به ناامیدی تبدیل کرد.

در پیام‌های رد و بدل شده میان فرنیفر و طرفداران، وی به روشنی بیان می‌کند افزایش قیمت پلی‌استیشن پلاس برای ایالات متحده و کانادا تغییری را در سیاست  «Instant Game Collection» یا همان بازی‌های ماهیانه پلاس ایجاد نکرده و مانند گذشته برای هر پلتفرم دو بازی ارائه خواهد شد.

فرنیفر در جواب سوال وبسایت گیم‌پیور پیرامون چگونه بودن بازی‌های ماه سپتامبر ۲۰۱۶ برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس؟ پاسخ داد:

متاسفانه من نمی‌توانم در رابطه با بازی‌های ماهیانه نظری بدهم.

در انتها نیز زمانی که یکی از طرفداران در رابطه با زمان اعلام بازی‌های پلی‌استیشن پلاس در سپتامبر ۲۰۱۶ سوالی را مطرح کرد؛‌ فرینیفر در پاسخ گفت:

زمانی که [لیست بازی‌ها] آماده شد وبلاگ به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

فرنیفر به شرح زیر در روزهای گذشته و امروز توئیت‌هایی را ارسال کرده است:

@AcesHighFlush بله، ما اعلامی برای تغییرات دیگر در پلی‌استیشن پلاس نداشتیم.

Frannifer  (فرنیفر)- ۲۴ آگوست

@TheGamerBeast هاها، متاسفانه نمی‌توانم در رابطه با بازی‌های ماهیانه نظری بدهم.

- ۲۵ آگوست

@igoreurobasket زمانی که آماده شد، وبلاگ به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

- ۲۹ آگوست

طبق اعلام پلی‌استیشن آلمان، تغییر قیمت تنها شامل ایالات متحده و کانادا می‌شود و منطقه اروپا شاهد تغییری در حق اشتراک پلی‌استیشن پلاس نخواهد بود.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده