// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

اسم کشفیات برخی بازیکنان در بازی No Man's Sky حذف شده است

تعدادی از بازیکنان بازی No Man's Sky اعلام کرده‌اند که نام‌هایی که برای کشفیات خود تعیین کرده‌اند تغییر کرده یا حذف شده‌اند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یکی از ویژگی‌های بازی No Man's Sky، انتخاب نام برای گیاهان، حیوانات و حتی سیاره‌هایی است که برای اولین در جهان پهناور این بازی کشف می‌کنید. اما به نظر می‌رسد که این نام‌گذاری‌ها تا ابد پابرجا نخواهند بود، زیرا برخی بازیکنان گزارش داده‌اند که نام انتخابی آن‌ها برای حیوانات و پوشش گیاهی حذف شده است. یکی از اعضای وب‌سایت ردیت به نام Dark_Nexis در صفحه بازی No Man's Sky اعلام کرده که در هنگام بازگشت به برخی از سیاره‌هایی که در بازی کشف کرده، متوجه شده است که اسامی مکان‌ها، موجودات و گیاهان تغییر پیدا کرده‌اند. در واقع می‌توان گفت که نام‌گذاری‌های این سیاره به حالت پیش از کشف بازگشته‌اند. با این حال اسم Dark_Nexis به عنوان کاشف سیاره و سامانه ستاره‌ای ثبت شده و نامی که او برای آن‌ها انتخاب کرده بدون تغییر باقی مانده‌اند.

علاوه بر Dark_Nexis، شخص دیگری با نام کاربری Ultrasilvanus نیز به این مشکل اشاره کرده است. وی اعلام کرده است که در بازدید دوباره از سیاره‌هایی که چند روز قبل توسط او کشف شده‌اند، مشاهده کرده که حیوانات و گیاهان با اسم «?????????» نام‌گذاری شده است. همچنین Ultrasilvanus با بررسی‌های متعدد متوجه شده است که نام کشفیات به ترتیب وقوع حذف می‌شوند. از این امر می‌توان نتیجه گرفت که تعداد نام‌گذاری کشفیات دارای محدودیت است و اگر یک بازیکن این سقف را رعایت نکند با هر نام‌گذاری جدید، نام‌های انتخابی اولیه او بر طبق زمان ثبت حذف خواهند شد. 

این اولین باری نیست که نام‌های انتخابی بازیکنان حذف یا تغییر داده می‌شوند. در روزهای ابتدایی عرضه بازی No Man's Sky، برخی بازیکنان اعلام کردند که نام‌های سامانه ستاره‌ای و سیاره آن‌ها به حالت قبل بازگشته‌اند. تاکنون استودیو هلو گیمز، سازنده بازی در این باره سکوت کرده است. بازی No Man's Sky دو هفته پیش بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد، اما از همان روزهای ابتدایی با مشکلاتی روبه‌رو بوده است که استودیو هلو گیمز با ارائه بروزرسانی سعی در رفع آن‌ها دارد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده