// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱

ریمستر بازی Rocksmith 2014 ماه آینده منتشر خواهد شد

برطبق اعلام کمپانی یوبیسافت ریمستر بازی Rocksmith 2014، محصول استودیو یوبی‌سافت سان فرانسیسکو، در سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بازی Rocksmith 2014 که به اعتقاد کمپانی یوبی‌سافت، سریعترین راه برای یادگیری نواختن گیتار الکتریک و گیتار بیس است، به عنوان یکی از برترین‌ بازی‌های سبک موسیقی-محور شناخته می‌شود. حال کمپانی یوبی‌سافت قصد دارد در قالب نسخه ریمستر امکان تجربه بازی Rocksmith 2014 را برای دارندگان پلتفرم‌های نسل هشتم فراهم کند. نائو هیگو، تهیه‌کننده استودیو یوبی‌سافت سان فرانسیسکو در بیاینه‌ای در این باره گفته است:

ما نسبت به موفقیت بازی Rocksmith در آموزش گیتار الکتریک و گیتار بیس به حدود ۴ میلیون نفر، احساس غرور می‌کنیم. تیم توسعه‌دهنده این بازی در استودیو یوبی‌سافت سان فرانسیسکو همچنان به اضافه کردن آهنگ‌های جدید به فهرست بزرگ Rocksmith ادامه خواهند داد. هم‌اکنون برای این بازی بیش از ۸۰۰ آهنگ در دسترس بوده و از طریق انتشار بروزرسانی از بازی Rocksmith پشتیبانی می‌شود.

در بازی Rocksmith 2014 Edition – Remastered، ما متد Rocksmith را بهبود بخشیدیم و ابزارهای بهتری را به منظور خلق تجربه‌ای درخور بازیکنان در اختیار آن‌ها قرار دادیم که نتیجه آن ساده‌تر شدن یادگیری نسبت به گذشته است. 

در نسخه ریمستر بازی Rocksmith 2014 پنجاه آهنگ اضافه بر روی دیسک بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و همانطوری که نائو هیگو به آن اشاره کرد، بیش از ۸۰۰ آهنگ نیز از طریق فروشگاه Rocksmith قابل خرید است. همچنین به صورت هفتگی در قالب بسته‌های الحاقی آهنگ‌های بیشتر نیز برای این بازی عرضه می‌شود. در زیر پنج آهنگ مشهور را مشاهده می‌کنید که در نسخه ریمستر بازی Rocksmith 2014 در دسترس خواهند بود. با این حال در صورتی که علاقه‌مند هستید این آهنگ‌ها را بر روی نسخه اصلی بازی داشته باشید، مجبور به خرید آن‌ها هستید.

  • باب مارلی و ویلرز - Three Little Birds
  • الویس پریسلی - Suspicious Minds
  • فان - Some Nights
  • جکسون فایو - I Want You Back
  • اوت‌کست - Hey Ya
  • ترین - Drops of Jupiter

بازی Rocksmith 2014 Edition – Remastered در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) با قیمت ۶۰ دلار بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. دارندگان نسخه اصلی می‌توانند بازی خود را در قالب بروزرسانی رایگان به نسخه ریمستر ارتقا دهند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده