نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

سام مندس در حال مذاکره با دیزنی برای کارگردانی فیلم James and the Giant Peach است

کمپانی والت دیزنی در نظر دارد یک بازسازی لایو اکشن از فیلم جیمز و هلوی غول‌پیکر (James and the Giant Peach) محصول سال ۱۹۹۶، تولید و اکران کند. حال این کمپانی برای کارگردانی این فیلم در حال مذاکره با سام مندس، کارگردان دو قسمت اخیر سری فیلم‌های جیمز باند است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمپانی دیزنی در ادامه ساخت فیلم‌های لایو اکشن از فیلم‌های و انیمیشن‌های قدیمی خود، این بار به سراغ فیلم قدیمی James and the Giant Peach رفته و در نظر دارد اقتباسی جدید از این فیلم و کتاب تولید و اکران کند و به نظر می‌رسد سام مندس قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. با توجه به خبری که ددلاین منتشر کرده است، این کارگردان انگلیسی که کارگردانی دو قسمت اخیر سری فیلم‌های جیمز باند به نام‌های اسکای‌فال (Skyfall) و اسپکتر (Spectre) را بر عهده داشته است، در حال مذاکره برای قبول و بر عهده گرفتن کارگردانی فیلم James and the Giant Peach است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده نیک هورن‌بای، نویسنده فیلم بروکلین (Brooklyn)، است.

والت دیزنی در چند سال گذشته در ساخت و تولید فیلم بسیار فعال ظاهر شده است و در نظر دارد در چند سال آینده تعداد قابل توجهی فیلم لایو اکشن براساس داستان‌های قدیمی خود، تولید و اکران کند. بهار امسال، دیزنی بازسازی فیلم کتاب جنگل (The Jungle Book) را به کارگردانی جان فاورو، اکران کرد و با تحسین منتقدان و استقبال چشمگیر تمشاگران رو به رو شد و دیزنی پس از آن ساخت قسمت دوم و ادامه این فیلم با همین تیم را تایید و اعلام کرد. علاوه بر این، دیزنی سال آینده اقتباس سینمایی فیلم دیو و دلبر (Beauty and the Beast) با بازی اما واتسون، را اکران خواهد کرد. دیزنی چندی پیش تایید کرد در حال بررسی ساخت فیلم لایو اکشن پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) است، هرچند تا به این لحظه تولید و ساخت این فیلم آغاز نشده است.

تاکنون تاریخی برای اکران فیلم لایو اکشن James and the Giant Peach در نظر گرفته نشده است و دیزنی تا به این لحظه حضور هیچ بازیگری را در این فیلم تایید و اعلام نکرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده