نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸

میسی ویلیامز: هیچ چیز شما را برای فصل هفتم Game of Thrones آماده نخواهد کرد

میسی ویلیامز، بازیگر نقش آریا در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) که نامزد دریافت جایزه امی نیز شده است به تازگی صحبت‌هایی درباره فصل هفت سریال انجام داده است. با زومجی همراه باشید.

زمستان بالاخره به سرزمین وستروس رسیده است اما بهتر است در فصل هفتم «بازی تاج و تخت» خود را برای گرمای سوزان آماده کنید. این پیش بینی میسی ویلیامز، بازیگری که امسال به خاطر هنرنمایی‌اش در نقش «آریا استارک» اولین نامزدی جایزه امی‌اش را در سن ۱۹ سالگی به دست آورده، است. ویلیامز در توئیتر خود اعلام کرد که فیلمنامه فصل هفتم را خوانده است و واکنش خود در این رابطه را منتشر کرد.

وی در ابتدا گفت:

اگر جای شما بودم خودم را از الان آماده می‌کردم.

ویلیامز در ادامه گفت:

بی‌خیال حرف‌های قبلی‌ام شوید، امکان ندارد آماده اتفاقات فصل هفتم باشید.

سریال «بازی تاج و تخت» همیشه هواداران خود را با وقایع مختلف شوکه کرده است. واکنش میسی ویلیامز به فیلمنامه فصل هفتم سریال به پایان فصل ششم مطابقت دارد. در پایان فصل ششم «جان اسنو» پادشاه شمال شد و پس از آن مشخص شد که وی فرزند «لیانا استارک» و «ریگار تارگرین» است. «دنریس تارگرین» که عمه «جان اسنو» است نیز بالاخره به همراه هم پیمانان قدرتمند خود کشتی‌هایش را راهی وستروس کرد. «سرسی لنیستر» نیز تمامی دشمنانش را با آتش «وایلد فایر» قتل عام کرد و باعث شد پسرش خود کشی کند تا وی بر روی تخت آهنین بنشیند. از همه این اتفاق‌ها گذشته، لشکر «وایت واکر»ها در حال حرکت به سمت دیوار هستند و قصد تسخیر قلمروی هفت پادشاه را دارند.

به عبارتی دیگر، حق با میسی ویلیامز است. هیچ مقداری از آماده سازی، بینندگان را برای اتفاقات پیش رو آماده نخواهد کرد.

فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» تابستان سال آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد.

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده