// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

رابط کاربری بازی Battlefield 4 بروزرسانی شد

کمپانی الکترونیک آرتز بروزرسانی جدیدی برای بازی Battlefield 4 منتشر کرده که به واسطه آن رابط کاربری این بازی دچار تغییر و تحول می‌شود. با زومجی و جزئیات این رابط کاربری همراه باشید.

اوایل مرداد ماه کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد که رابط کاربری سه بازی از سری Battlefield بر روی کنسول‌های نسل فعلی یکپارچه خواهد شد. حال در بروزرسانی جدید بازی Battlefield 4 که ۴ گیگابایت حجم دارد، رابط کاربری این بازی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان دچار تغییر و تحولاتی شده است که تجربه بازی به صورت چندنفره را بیش از پیش آسان می‌کند.

اولین نکته‌ای که در رابط کاربری جدید بازی Battlefield 4 مشاهده می‌شود، وجود آیکون‌های بزرگ و رنگ متمایزکننده سفید متون است که خواندن آن‌ها را تسریع می‌بخشد. همچنین به دلیل امکان اسکرول کردن بین تب‌ها با استفاده از کلیدهای شولدر، جابه‌جایی بین تب‌ها راحت‌تر شده است. ویدیویی از این رابط کاربری را در زیر مشاهده می‌کنید:

|

علاوه بر بهبود رابط کاربری، در بروزرسانی جدید بازی Battlefield 4 پلتفرم اجتماعی بتل‌لاگ (Battlelog) حذف شده و منویی برای جابه‌جا شدن بازیکنان بین بازی‌های مجموعه Battlefield اضافه شده است. کمپانی الکترونیک آرتز تایید کرده است که بازی Battlefield 1 در زمان انتشار از این رابط کاربری یکپارچه بهره می‌برد. همچنین بازی Battlefield Hardline بزودی به این رابط کاربری بروزرسانی خواهد شد. 

بر طبق اعلام کمپانی الکترونیک آرتز، بازی Battlefield 1، جدیدترین محصول استودیو دایس در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. Premium Pass این بازی دارای ویژگی‌های دسترسی پیش از موعد به نقشه‌های جدید بخش چندنفره، چهار بسته الحاقی دیجیتالی و طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها، پلاک‌ها و پوسته‌های جدید خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۱۳۰ دلار نسخه Ultimate بازی Battlefield 1 را خریداری کنند که شامل نسخه دیلوکس و Premium Pass است. این نسخه با نسخه کالکتور که پیش از این معرفی شده بود متفاوت است زیرا که در نسخه کالکتور Premium Pass وجود ندارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده