نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

تاریخ عرضه دموی Forza Horizon 3 به صورت تصادفی اعلام شد

امروز عکسی در اینترنت پخش شد که به صورت تصادفی تاریخ عرضه دموی بازی مورد انتظار Forza Horizon 3 را فاش کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید. 

کمتر از یک ماه تا انتشار بازی مورد انتظار فورزا هورایزون 3 باقی مانده است و به نظر می‌رسد طرفداران این مجموعه می‌توانند به زودی دموی این بازی را تجربه کنند. امروز عکسی در اینترنت فاش شد که در آن، اعلام شده بود طرفداران برای دانلود دموی بازی Forza Horizon 3 باید تا تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) صبر کنند و احتمالا طرفداران می‌توانند بازی را در آن تاریخ تجربه کنند. تصویر منتشر شده در اینترنت را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. تاریخ ۱۲ سپتامبر، در گوشه سمت راست عکس قابل مشاهده است:

Forza Horizon 3

هنوز این تاریخ از سوی مایکروسافت تایید نشده است اما این احتمال می‌رود که به زودی باید این تاریخ توسط ردموندی‌ها تایید شود. در Forza Horizon 3 شما در فستیوال فورزا به رقابت می‌پردازید. تمام مسیرهای نسخه جدید هورایزون، در کشور استرالیا قرار دارد و بیش از ۳۵۰ ماشین از بهترین شرکت‌های ماشین‌سازی در بازی وجود دارند. 

بنا به گفته‌های پلی‌گراوند گیمز که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد، نقشه بازی، دوبرابر بازی Forza Horizon 2 خواهد بود و شما می‌توانید بخش داستانی بازی را به صورت چهار نفره بازی کنید و این بازی از قابلیت کراس پلتفرم بین ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی پشتیبانی می‌کند.

فورزا هورایزون 3 در تاریخ ۶ مهر برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد و از قابلیت Xbox Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد. 


منبع GamePur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده