نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

با نسخه دموی NBA 2K17 بخش داستانی بازی را زودتر و به صورت رایگان آغاز کنید

کمپانی توکی گیمز امروز با انتشار تریلری اعلام کرد که نسخه دموی NBA 2K17 یازده روز زودتر از نسخه نهایی بازی به صورت رایگان عرضه می‌شود و گیمر‌ها می‌توانند بخش داستانی بازی را در این نسخه آغاز کنند. با زومجی همراه باشید.

کمپانی 2K Games، نسخه دموی بازی شبیه‌ساز بسکتبال NBA 2K17 را با نام «پیش درآمد» معرفی کرد. این نسخه ۱۱ روز زودتر از عرضه نسخه نهایی بازی یعنی در تاریخ ۹ سپتامبر (۲۰ شهریور) به صورت رایگان عرضه می‌شود. این نسخه که فقط برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود، به گیمرها اجازه خواهد داد تا قسمت‌های اول بخش داستانی بازی را تجربه کنند.

بخش داستانی اولین بار در نسخه قبلی به بازی اضافه شد و در آن می‌توانستید یک بازیکن بسکتبال آماتور را کنترل کنید که به مرور پیشرفت می‌کند و البته اتفاقاتی خارج از زمین بسکتبال هم برایش رخ می‌دهند. انتظار می‌رود که این بخش از بازی در NBA 2K17 پیشرفت کند و شاهد داستان بهتری باشیم. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه دموی بازی را تماشا کنید:

|

توکی گیمز در حالی نسخه دموی NBA 2K17 را معرفی کرده که از سال ۲۰۱۲ تا به امروز، برای هیچکدام از نسخه‌های این سری نسخه دمو عرضه نکرده بود. همان‌طور که در تریلر بالا هم مشاهده کردید، در این نسخه امکان ساخت بازیکن خودتان را خواهید داشت و حتی می‌توانید آن را به برنامه موبایل بازی که ۱۸ شهریور عرضه می‌شود متصل کنید و با استفاده از گوشی از خوتان عکس گرفته و آن را به عنوان چهره بازیکن‌تان استفاده کنید. سپس می‌توانید به یکی از ۱۰ تیم حاضر در دسته ۱ (Division 1) ملحق شوید که تمامی این تیم‌ها به صورت لایسنس‌شده در بازی حضور دارند. در این بخش همچنین یک بخش آموزشی با نام 2KU هم وجود دارد که در آن مایک کرزوسکی، مربی تیم ملی آمریکا، آموزش‌های مختلفی ارائه می‌دهد.

به‌علاوه در بخش داستانی بازی شاهد میان پرده‌های مختلفی هم خواهیم بود که داستان بازی را روایت می‌کنند. همچنین تمامی پیشرفت‌های شما در نسخه دمو، در صورتی که بازی اصلی را خریداری کنید، به آن منتقل خواهند شد.

NBA 2K17 در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده