نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

تریلر معرفی حکومت اسپانیا در Civilization 6

کمپانی توکی گیمز با انتشار تریلری حکومت اسپانیا را در بازی Civilization 6 معرفی کرده است. با زومجی، جزییات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.

Civilization 6 جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های «تمدن» کمپانی 2K Games است که توسط استودیو فیرکسیس گیمز ساخته می‌شود و در تاریخ ۳۰ مهر به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. سازندگان از چندی پیش با انتشار تریلر‌هایی به معرفی حکومت‌های مختلف بازی می‌پردازند که در جدید‌ترین آن‌ها، شاهد معرفی تمدن اسپانیا هستیم. پادشاهی این حکومت در بازی به عهده فیلیپ دوم است. وی فردی است که در زمان تفتیش عقاید مذهبی از طرف کلیسا پادشاه اسپانیا بود و البته فردی است که توانست در دوره حکومت خود، پیشرفت‌های فرهنگی زیادی در این کشور پدید بیاورد.

Civilization 6

Civilization 6

توانایی منحصربه‌فرد اسپانیا در بازی، Treasure Fleet نام دارد و باعث می‌شود که این حکومت از معامله با کشور‌هایی که در قاره‌های دیگر قرار دارند، درآمد بیشتری کسب کند. همچنین اسپانیا می‌تواند سریع‌تر از تمدن‌های دیگر کشتی‌های کوچک خود را ارتقا داده و به کشتی‌های بزرگ تبدیل کند.

ساختمان مخصوص اسپانیا در بازی هم Mission نام دارد و در صورتی که منطقه‌ای متفاوت با پایتخت ساخته شود، باعث تولید ایمان بیشتر می‌شود. همچنین ساختن این بنا در کنار Campus باعث تولید بیشتر علم نیز می‌شود. این حکومت هم مانند دیگر کشور‌های حاضر در بازی، نیروی مخصوص خود را با نام Conquistador دارد. این سرباز می‌توانند به نیرو‌هایی که به دین متفاوتی اعتقاد دارند، آسیب بیشتری وارد کند و در صورتی هم که در اطرافش نیرو‌های خودی باشند، قدرت بیشتری پیدا می‌کند.

در پایان می‌توانید تریلر معرفی اسپانیا را تماشا کنید:

|


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده