نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

تریلر جدید بازی Mafia 3 با محوریت شخصیت Thomas Burke و مافیای ایرلندی

چندی پیش کمپانی توکی گیمز (2K Games) با انتشار تریلری شخصیت Thomas Burke را در بازی مافیا ۳ (Mafia 3) معرفی کرد، حال تریلر جدید منتشر شده، اطلاعات بیشتری در مورد این شخصیت و مافیای ایرلند به اشتراک می‌گذارد.

کمپانی توکی گیمز مدتی است که با انتشار ویدیو و تریلر شخصیت‌های بازی Mafia 3 را معرفی می‌کند و تا به امروز تریلرهایی از شخصیت‌هایی چون Cassandra ،Lincoln Clay ،Vito Scaletta و Thomas Burke را منتشر کرده است. حال این کمپانی تریلر جدیدی از بازی Mafia 3 منتشر کرده است. این تریلر با محوریت شخصیت توماس بورک، رئیس مافیای ایرلندی، است و رابطه وی با لینکلن کلی، شخصیت اصلی بازی، را نشان می‌دهد، همچنین نویسندگان بازی توضیحات و جزئیات بیشتری در مورد شخصیت توماس بورک و شخصیت خشن و عصبانی وی و همچنین اطلاعاتی در مورد مافیای ایرلندی را به اشتراک می‌گذارند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

|

Mafia 3 توسط استودیو هنگر 13 (Hangar 13) در حال ساخت است و توکی گیمز نیز وظیفه‌ی انتشار بازی را در تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر) برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خواهد داشت.

بازی‌های قبلی سری Mafia در دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ رخ می‌دادند و با فضای گانگستری قدیمی سازگاری داشتند. اما داستان Mafia 3 با پس زمینه‌ای از تحرکات حقوق بشری رخ می‌دهد و به جای بازگشت مجدد به فضای گانگستری قدیمی، تصویری جدید از خانواده‌های تبهکار سازماندهی شده ارائه خواهد داد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده