نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

اولین آپدیت نسخه پی سی Deus Ex: Mankind Divided عرضه شد

اسکوئر انیکس اولین آپدیت نسخه پی‌سی بازی Deus Ex: Mankind Divided را عرضه کرده که یک‌سری از مشکلات بازی را رفع می‌کند. با زومجی همراه باشید.

پس از عرضه بازی Deus Ex: Mankind Divided در روز ۲ شهریور، کاربران نسخه پی‌سی بازی به دلیل مشکلات زیادی که بازی از بعد فنی نظیر افت فریم یا کرش کردن داشت، به کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی اعتراض کردند. حال این کمپانی اولین آپدیت بازی را برای این پلتفرم منتشر کرده که برخی از مشکلات اساسی آن را رفع می‌کند. این آپدیت بازی را به بیلد 524.7 ارتقا می‌دهد و مشکلاتی که رفع می‌کند به شرح زیر هستند:

  • رفع مشکل کرش کردن بازی به دلیل تداخل با برنامه‌های دیگری که در حال اجرا بودند
  • رفع مشکل کرش کردن بازی پس از اتمام ویدیوی ابتدایی
  • رفع مشکلی که باعث می‌شد بازی پس از تمام شدن مرحله پراگ کرش کند
  • رفع مشکل عدم نمایش تنظیمات عملکرد برعکس ماوس (Mouse Invert) در منو

البته سازندگان بازی در استودیو ایداس مونترئال یک راهنمای کلی هم برای رفع برخی مشکلات بازی منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است:

برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که هنگام اجرای بازی در کیفیت High یا Ultra و در زمان تنظیم بودن MSAA روی 2x، 4x یا 8x، با مشکلات زیادی در عملکرد بازی روبرو می‌شوند. باید اعلام کنیم که این تنظیمات بسیار سنگین بوده و به سیستم بسیار قدرتمندی نیاز دارند. پیشنهاد ما این است که حتی در صورتی که سیستم شما مشخصاتی معادل سیستم پیشنهادی دارد، بازی را ابتدا در تنظیمات High و با MSAA خاموش اجرا کنید و سپس کیفیت گرافیکی و افکت‌ها را تا جایی که باعث افت عملکرد نشده‌اند، افزایش دهید.

البته ایداس در حالی چنین پیشنهادی مطرح کرده که حتی کاربرانی با سیستم‌های بسیار قدرتمند‌تر از سیستم پیشنهادی بازی هم در اجرای آن روی تنظیمات گرافیکی بالا مشکل دارند. به هر حال باید منتظر انتشار آپدیت‌های بعدی بازی برای رفع این مشکلات باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده