نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

نسخه ایکس باکس وان بازی تیراندازی اول شخص Verdun تاخیر خورد

بازی Verdun یک شوتر اول‌شخص با حال و هوای جنگ جهانی اول است که قرار بود چند روز دیگر عرضه شود. ولی سازندگان امروز از تاخیر در عرضه نسخه ایکس‌باکس وان خبر دادند. با زومجی همراه باشید.

پس از اینکه چندین سال داستان بازی‌های شوتر اول‌شخص در مورد زمان حال یا آینده بود، کم‌کم دوباره بازیسازان به ساخت بازی‌هایی با حال و هوای جنگ‌های جهانی علاقه نشان می‌دهند. یکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی که با چنین تِمی امسال عرضه می‌شود، Battlefield 1 از استودیو دایس است. با این‌حال استودیو M2H هم یک بازی تیراندازی اول‌شخص آنلاین با نام Verdun دارد که در زمان جنگ‌جهانی اول جریان دارد و سال پیش برای پی‌سی عرضه شده و بازخورد‌های بسیار مثبت کاربران استیم را نیز در پی داشته است.

Verdun قرار بود در تاریخ ۳۰ آگوست (۹ شهریور) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز عرضه شود که امروز سازندگان اعلام کردند نسخه مخصوص کنسول مایکروسافت تاخیر خورده است. سازندگان با انتشار پستی در این مورد گفتند:

با‌اینکه واقعا دوست داشتیم بازی Verdun را همزمان برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه کنیم، ولی متاسفانه نسخه ایکس‌باکس وان با تاخیر روبرو شده است. امیدواریم که خیلی زود بتوانیم بازی را برای این پلفترم عالی آماده کنیم. از تاخیر خوردن این نسخه ناراحت هستیم، ولی برای اینکه بتوانیم یک تجربه عالی از جنگ‌جهانی اول ارائه دهیم، نیازمند زمان بیشتری هستیم.

نسخه‌های کنسولی بازی Verdun توسط استودیو آبسترکشن گیمز ساخته می‌شوند. سازندگان هنوز تاریخ عرضه جدیدی برای نسخه ایکس‌باکس وان بازی اعلام نکرده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده