نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

نسخه جدید گنگ استایل به همراه جوایز نقدی منتشر شد

با استقبال از نسخه آزمایشی بازی ایرانی استراتژیک گنگ استایل، اکنون نسخه جدید این بازی عرضه شد. در این نسخه قابلیت‌های زیادی به بازی اضافه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به جوایز نقدی عملیات‌ها و جنگ بین گنگ‌ها اشاره نمود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

نسخه جدید بازی گنگ‌ استایل منتشر شد. استودیو لیپینیک، سازنده بازی، با انتشار این خبر اعلام کرد که در این نسخه علاوه بر الماس به عنوان جایزه عملیات‌ها، برای برخی از عملیات‌ها جوایز نقدی نیز در نظر گرفته شده است. مدت این عملیات‌ها بر خلاف سایر عملیات‌ها ۱۵ روز خواهد بود. در پایان هر عملیات به نفر برتر علاوه بر الماس، جایزه نقدی تعیین شده نیز تعلق خواهد گرفت. شرکت در عملیات بسیار ساده است و فقط کمی خلاقیت نیاز دارد. در داخل بازی بازیکنان زیادی هستند که می‌توانید از راهنمایی آنها برای بهتر نتیجه گرفتن در عملیات استفاده کنید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد بازی گنگ استایل این است که می‌توانید دوستان جدیدی در این بازی پیدا کنید و در کنار بازی، با دریافت جایزه کسب درآمد هم داشته باشید! شاید شما هم بتوانید برنده یکی از جوایز ۳۰۰ هزار تومانی عملیات‌ها باشید. سازندگان گنگ استایل در نظر دارند تا ضمن ارزیابی، در صورت استقبال کاربران از طرح جوایز نقدی، برنامه‌های مفصل‌تری را در این بخش اجرا نمایند.

GangStyle

همچنین جنگ بین گنگ‌ها نیز که در این نسخه به بازی اضافه شده است جذابیتی دوچندان را در پی داشته است. گنگ‌ها می‌توانند مهارت و برتری خود را به سایر گنگ‌ها ثابت کنند و منابع بیشتری را جایزه گرفته و با پیشرفت اعضا در رتبه بالاتری قرار گیرند. قطعا گنگی بهتر می‌تواند عمل کند که یک مدیر خوب برای ارتقای توان تاکتیکی اعضای گنگ داشته باشد. در آپدیت‌های بعدی، امکانات بیشتری در اختیار مدیر گنگ برای مدیریت کردن بهتر جنگ قرار خواهد گرفت. در انتها می‌توانید برخی دیگر از تغییرات نسخه جدید بازی را مشاهده کنید:

  • افزوده شدن مراحل ۱۱ و ۱۲ برای دفتر کار
  • افزوده شدن جنگ بین گنگ‌ها ( وار / war )
  • افزوده شدن تجهیزات دفاعی جدید
  • امکان ذخیره‌سازی چند نقشه در بخش تنظیمات
  • امکان ارسال پیام در گنگ و به دیگر اعضا
  • بهبود قدرت نیروها و تجهیزات دفاعی
  • دریافت روزانه جعبه هدیه
  • رفع برخی ایرادات موجود در بازی

دانلود از کافه بازار | دانلود از اپل استور

Gang Style


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده