// جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بازی Forza Motorsport 6 برای مشترکین گلد ایکس باکس تا روز یکشنبه رایگان است

مشترکین گُلد ایکس‌باکس فرصت دارند بازی Forza Motorsport 6 را بصورت رایگان تا پایان روز یکشنبه اجرا کنند. با زومجی همراه باشید.

اگر شما نیز جزو مشترکین سرویس ایکس‌باکس لایو گلد هستید و قصد تجربه‌ی بازی Forza Motorsport 6 را دارید و البته در خرید آن مردد هستید، می‌توانید آن را تا نهایتا پایان روز یکشنبه مورخ ۷ شهریور ماه (۲۸ ماه آگوست) بصورت رایگان اجرا کنید. این دسترسی رایگان، به تمامی بخش‌ها و محتوای بازی خواهد بود. متن این خبر را از توسعه دهنده‌ی بازی، ترن تِن استودیوز، در زیر مشاهده می‌کنید:

با آماده شدن برای انتشار بازی Forza Horizon 3 در تاریخ ۶ مهر ماه (۲۷ ماه سپتامبر) هیجان زده هستیم تا آخر هفته‌ای مهیج را برای مشترکین گلد ایکس‌باکس، با رایگان کردن بازی Forza Motorsport 6 فراهم کنیم. از روز گذشته، تا پایان روز یکشنبه‌ی پیش‌رو، تمامی اعضای سرویس ایکس‌باکس لایو گلد می‌توانند از اجرای رایگان جدیدترین بازی، در پرفروش‌ترین مجموعه‌ی اتومبیل‌رانی این نسل از هر پلتفرمی، لذت ببرند. رانندگی در شرایطی بی‌امان و سراسر هیجان را در زیباترین و کامل‌ترین بازی این سبک در این نسل از بازی‌های ویدیویی تجربه کنید. در مجموعه‌ی بیش از ۴۵۰ خودرویی این بازی، جمع‌آوری کنید، شخصی‌سازی کنید و با این خودروها با بهره‌مندی از مکانیزم‌هایی طبیعی مانند، نمایش کابین، رانندگی با درهای بازی و صدمه‌پذیری دیداری تمامی قسمت‌های خودرو، رانندگی کنید. در مسابقات ۲۴ نفره‌ در ۲۶ نقشه و جاده‌ی متفاوت و مشهور رقابت کنید. برای پیروزی باید بر رانندگی در هوای بارانی و تاریکی شب مسلط شوید.

پس از پایان این دوره‌ی زمانی نیز شما می‌توانید با خرید بازی، تمامی پیشرفت‌ها و دستاوردهایی را که در این دوره بدست آورده‌اید، مجددا برگردانید. این بازی در حال حاضر به قیمت ۲۹/۹۹ دلار قابل خرید است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده