نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

شایعه: حجم بتای عمومی Battlefield 1 در ایکس باکس وان مشخص شد

بنا به شنیده‌ها، نسخه‌ی آزمایشی بازی Battlefield 1 در کنسول ایکس‌باکس وان حجمی در حدود ۶.۲ گیگابایت دارد. با زومجی همراه باشید.

درحالی‌که تا آغاز فاز بتای عمومی بتلفیلد 1 کمتر از یک هفته باقی مانده، ظاهراً وب‌سایت بتلفیلد بولتن (Battlefield Bulletin) از حجم نسخه‌ی آزمایشی این بازی در کنسول نسل هشت مایکروسافت باخبر شده است. دست‌اندرکاران این سایت، که جمعی از طرفداران مجموعه‌ی بتلفیلد به شمار می‌روند، در توییتر نوشتند:

گزارش [دریافتی]: بتای عمومی Battlefield 1 به ایکس‌باکس وان راه پیدا کرده است. این [نسخه از بازی] هنوز قابل دانلود نیست؛ [ولی می‌دانیم که] ۶.۲ گیگابایت حجم دارد.

صفحه‌ی بتلفیلد 1 بتا، که در توییت فوق به آن اشاره شده، ظاهراً تنها در دسترس بخشی از دارندگان ایکس‌باکس وان قرار گرفته است و در این میان، مسئولین وب‌سایت گیم‌اسپات در اولین تلاش‌شان نتوانسته‌اند ردی از آن پیدا کنند. نسخه‌ی آزمایشی بازی هنوز در سرویس اوریجین و فروشگاه پلی‌استیشن هم دیده نشده است.

بتای عمومی بتلفیلد 1 قرار است از ۳۱ آگوست (چهارشنبه ۱۰ شهریور) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود. آن دسته از اعضای بتلفیلد اینسایدر هم که تا پیش از ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد) در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، مقداری زودتر به نسخه‌ی آزمایشی دسترسی پیدا خواهند کرد.

نسخه‌ی بتای بتلفیلد 1 نقشه‌ی صحرای سینا (Sinai Desert) را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. این نقشه که حداکثر می‌تواند از ۶۴ بازیکن میزبانی کند، تعدادی اسب را به‌همراه یک قطار زره‌پوش در خودش جای داده است؛ ضمن اینکه مانند دیگر نقشه‌های بازی، آب‌وهوایی پویا را هم به نمایش می‌گذارد.

نسخه‌ی اصلی Battlefield 1 قرار است در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) برای هر سه پلتفرم منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده