// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Ketchapp Summer Sports

Ketchapp Summer Sports یک بازی موبایل ورزشی دوبعدی است که فضای مسابقات دو و میدانی المپیک ۲۰۱۶ را برای شما شبیه سازی می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

کمپانی بازی‌سازی محبوب Ketchapp بازی‌ای به نام Summer Sports برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به بازار عرضه کرده است که فضای مسابقات ورزش‌های چندگانه المپیک را برای کاربران به صورت اعتیادآوری به ارمغان آورده است. در این بازی شما در نقش یک ورزشکار هستید که در مسابقات ورزش‌های چندگانه شرکت کرده است.

باز هم بازی ای ساده اما بسیار اعتیاد آور از Ketchapp

این ورزش‌ها شامل پرتاب نیزه، پرش از روی مانع، دو و میدانی و غیره است. شیوه‌ی بازی بسیار ساده است و شما باید با زمان‌بندی مناسب در لحظه‌ی خاصی برروی صفحه‌ی گوشی‌تان کلیک کنید تا ورزشکارتان سریعتر حرکت کند یا نیزه را پرتاب کرده یا پرش کند. زمانی که برروی خطوط در حال دویدن هستید قسمت‌هایی هستند که به رنگ نارنجی و مرکز آن به رنگ زرد است. اگر دقیقا لحظه‌ای که ورزشکار روی قسمت زرد است برروی صفحه‌ کلیک کنید ورزشکار سرعت بیشتری می‌گیرد و البته اگر به اشتباه زودتر یا دیرتر برروی صفحه‌ی گوشی کلیک کنید ورزشکارتان به زمین می‌خورد. به یاد داشته باشید همینطور که در مسیر در حال دویدن هستید سرعت ورزشکار نیز بیشتر و بیشتر می‌شود و در نتیجه کنترل کردن آن بسیار سخت‌تر می‌شود.

ketchapp summer sports in game

بازی هر از چند گاهی مسابقه‌ای به نام Golden Rush برای شما فراهم می‌کند که در این مسابقات می‌توانید سکه‌هایی را که روی زمین ریخته شده‌اند جمع کنید. با این سکه‌های درون بازی می‌توانید لباس و وسایل ورزشی ورزشکار و حتی کاراکتر جدید خریداری کنید. با زومجی در تماشای تریلر بازی Ketchapp Summer Sports همراه باشید.

|

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از بازار | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده