نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

سازنده Quantum Break و Alan Wake خبر از ساخت بازی جدید خود می‌دهد

رمدی اینترتینمنت، سازنده بازی‌های Quantum Break و Alan Wake، اعلام کرد که در حال ساخت چند بازی جدید است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

استودیو Remedy Entertainment، نامی‌ آشنا در صنعت بازی‌سازی است که تا به حال بازی‌های به‌یادماندنی مانند آلن ویک و کوانتوم بریک را توسعه داده است. این استودیو چندی پیش اعلام کرد که در حال ساختن چند بازی جدید است. یکی از این بازی‌ها، بخش داستانی بازی Crossfire 2 است که با همکاری کمپانی کره‌ای اسمایل‌گیت در حال ساخت است. بازی دیگری که این استودیو در حال کار برروی آن است، هنوز در مراحل اولیه ساخت خود است.

توماس پوها، مدیر ارتباطات این استودیو، به وب‌سایت گیم‌اینفورمر گفت در حال حاضر دو تیم مجزا در داخل این استودیو در حال کار برروی دو بازی جدید هستند. یکی از تیم‌ها مشغول ساخت Crossfire 2 و دیگری در حال ساخت یک پروژه سری هستند:

تیم دوم استودیو ما، در حال ساخت یک بازی است که تا محصول نهایی، فاصله بسیاری دارد. بازی در حال حاضر در مرحله طرح مفهوم قرار دارد.

با اینکه کماکان زمان بسیار زیادی تا انتشار این بازی باقی‌مانده است، اما رمدی یک نسخه اولیه از بازی را توسعه داده است و با این نسخه اولیه، به دنبال جذب ناشر برای بازی خود است. این استودیو، یک استودیو مستقل فنلاندی است که جدیدترین همکاری آنها با کمپانی مایکروسافت برای بازی Quantum Break بود.

پوها در ادامه هیچ اشاره‌ای به این مسئله که آیا این بازی، یک بازی کاملا جدید است و یا دنباله‌ای بر یکی از بازی‌های قدیمی آنها است، نکرد. با این حال وی در صحبت‌های خود اعلام کرد که پایان هر دو بازی Alan Wake و کوانتوم بریک، طوری بود که جا برای ساخت ادامه برای آنها قرار می‌داد:

ما بحث‌ها و جلسات بسیار زیادی را برای نحوه پایان یافتن این بازی‌ها برگزار کردیم. بعضی‌ از اعضای استودیو این مسئله که ما جا را برای ساختن ادامه برای داستان بازی‌ها قرار دادیم،‌ موافق بودند و برخی هم مخالف. سم لیک‌ (کارگردان این استودیو)، دلیل جالبی برای باز گذاشتن پایان بازی‌ها ارائه داد. وی در آن زمان گفت هنگامی که ما مکس پین را ساختیم، در آخر بازی همه را کشتیم و زمانی که قصد داشتیم یک دنباله برای بازی بسازیم، باید فکر می‌کردیم که حال از کجا باید شروع کنیم. به همین دلیل ما در بازی‌های Alan Wake و Quantum Break تصمیم گرفتیم جا را برای ساخت دنباله باز بگذاریم. 

در ادامه این مصاحبه، پوها افزود که آنها قصد دارند با سرعت بیشتری بازی بسازند و هیچ‌کدام از اعضای استودیو دوست ندارند که بین هر بازی، ۴ تا ۵ سال فاصله بیفتد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده