نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

گرت ادوارز در مورد معانی متعدد عنوان فیلم Rogue One توضیح می دهد

گرت ادواردز، کارگردان فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) در مصاحبه با مجله امپایر در مورد معانی متعدد عنوان این فیلم توضیحاتی داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در اولین روزهای فرآیند تولید نخستین فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان و پیش از ارائه هرگونه اطلاعات و جزئیاتی از داستان فیلم، این فیلم با عنوان Rogue One: A Star Wars Story معرفی و نام گذاری شد. گرت ادواردز کارگردان فیلم، در حال حاضر در مورد نام فیلم صحبت کرده است و توضیح داده چگونه نام فیلم با محتویاتش ارتباط دارد. در مصاحبه‌ای با مجله امپایر، ادوارز توضیح داده است که چرا نام فیلم دارای سه معنی متمایز است. او می‌گوید:

من در رابطه با این مورد فکر کرده‌ام، که نام فیلم به چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ Rogue One می‌تواند تا حدودی نام یک رمز نظامی باشد، اما این اولین فیلم فرعی از این مجموعه است و بخشی از مجموعه اصلی جنگ ستارگان نیست یا داستان آناکین اسکای‌واکر را روایت نمی‌کند، پس این عنوان یک سرکش هم خوانده می‌شود و شما آن را می‌دانید.

Rogue One: A Star Wars Story

ادواردز همچنین در ادامه اظهار داشت که عنوان فیلم اشاراتی نیز به شخصیت اصلی فیلم، جین آرسو با بازی فلیسیتی جونز، که یک سرباز مزدور و اجیر شده است، دارد. او در ادامه می‌گوید:

توصیف شخصیت او [جین آرسو] یک روش مشابه و مناسب دیگری برای معنای عنوان فیلم است. همه آن‌ها [شخصیت‌های فیلم] در این عنوان تقسیم می‌شوند و معانی مختلفی را بوجود آورده‌اند و شما مانند یک حق انتخاب می‌توانید آن را احساس و گزینه درست را انتخاب کنید.

اسکادران روگ، گروهی از خلبانان شورشیان بودند که برای اولین بار در فیلم جنگ ستارگان: قسمت پنجم - امپراتوری ضربه متقابل می‌زند (Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back) حضور داشتند و در طول نبرد بر روی سیاره هوت توسط لوک اسکای‌واکر هدایت و رهبری شدند. در طول هفته‌های اخیر دو تریلر جدید از فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شده است، در حاشیه المپیک ۲۰۱۶ ریو، لوکاس‌فیلم دومین تریلر فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر کرد. پس از آن، این استودیو نسخه بین المللی این تریلر را که شامل صحنه‌های جدیدی بود، به صورت آنلاین منتشر کرد.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد و علاوه بر جونز، بازیگران دیگری چون بن مندلسون، مدز میکلسن، دیگو لونا، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد و فارست ویتاکر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده