// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

گیگابایت از کارت گرافیک GTX 1060 Xtreme Gaming رونمایی کرد

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که منتظر رونمایی کارت گرافیک GeForce GTX 1060 Xtreme Gaming توسط کمپانی گیگابایت بودید، انتظار شما به پایان رسیده است. با زومجی همراه باشید.

پس از معرفی کارت گرافیک مدل مرجع GeForce GTX 1060، اکنون کمپانی بزرگ Gigabyte از مدل اکستریم این کارت گرافیک با نام GTX 1060 Xtreme Gaming رونمایی کرده که دارای حافظه ۶ گیگابایت و تعداد بیشتری هسته‌ی CUDA است. این گرافیک مختص کاربرانی ساخته شده که از نمایشگرهای ۱۴۴۰ پیکسل استفاده می‌کنند. از دیگر مشخصات اصلی این گرافیک می‌توان به فرکانس هسته‌ی ۱۶۴۵ مگاهرتزی در حالت عادی و ۱۸۷۳ مگاهرتزی در حالت بوست و سرعت موثر حافظه‌ی ۸۳۱۶ مگاهرتزی اشاره کرد. در نظر داشته باشید که این مدل بصورت پیش‌فرض کارخانه اورکلاک شده است.

کارت گرافیک Gigabyte GeForce GTX 1060 Xtreme Gaming

وظیفه‌ی خنک‌کنندگی این گرافیک را نیز سیستم Windforce 2X به همراه صفحه‌ی حرارتی آلومینیومی (Heatsink) و سه عدد لوله‌ی انتقال حرارت مسی ۸ میلی‌متری، بر عهده دارد. همچنین دو عدد فن ۱۰۰ میلی‌متری نیز بر روی کارت تعبیه شده که با چرخیدن در جهات مخالف، هوارسانی بهتری را به فضای داخلی کارت موجب می‌شوند. طبق رسم همیشگی این کمپانی، فن‌های این گرافیک در حالت آماده بکار یا Idle بدون حرکت و دارای نویز صفر دسی‌بل است، اگرچه شما کماکان می‌توانید بصورت دستی نیز فن‌ها را به حرکت در بیاورید. کارت گرافیک Gigabyte GeForce GTX 1060 Xtreme Gaming تقریبا فضای ۳ اسلات بر روی بُرد اصلی را اشغال می‌کند. برای زیبایی این کارت چراغ‌های LED قابل تنظیم رنگ نیز تعبیه شده است. در مورد پورت‌های این کارت نیز، اینکه از یک عدد پورت ۸ پین برای تامین برق، برای نمایش تصویر از سه عدد پورت DisplayPort نسخه‌ی ۱.۴، دو عدد پورت HDMI 2.0b و یک عدد پورت دوتایی DVI-D استفاده می‌کند.

کارت گرافیک Gigabyte GeForce GTX 1060 Xtreme Gaming

کارت گرافیک Gigabyte GeForce GTX 1060 Xtreme Gaming


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده