نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

اولین تریلر انیمیشن Batman: Return of the Caped Crusaders منتشر شد

کمپانی برادران وارنر نخستین تریلر انیمیشن جدید خود به نام Batman: Return of the Caped Crusaders را منتشر کرد. در ادامه با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

هفته گذشته، دی‌سی انیمیشن جدیدی از مجموعه بتمن به نام Batman: Return of the Caped Crusaders را تایید و معرفی کرد، در این انیمیشن بار دیگر بازیگران سریال بتمن (Batman) که در دهه ۶۰ میلادی از شبکه ABC پخش ‌می‌شد، این بار به عنوان صداپیشه حضور خواهند داشت. کمپانی برادران وارنر به‌تازگی اولین تریلر کامل انیمیشن Batman: Return of the Caped Crusaders را منتشر کرده است. علاوه بر حضور بتمن و رابین، شخصیت‌های دیگری چون جوکر، زن گربه‌ای، پنگوئن و ریلدر نیز به عنوان شخصیت‌های شرور و منفی این انیمیشن، در این تریلر حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

|

حضور ادام وست برای صداپیشگی شخصیت بروس وین / بتمن، برت وارد برای صداپیشگی شخصیت رابین و جولی نیومر برای صداپیشگی شخصیت زن گربه‌ای در انیمیشن Batman: Return of the Caped Crusaders تایید شده است. در این انیمیشن دشمنان بتمن از جمله جوکر، ریدلر و پنگوئن نیز حضور دارند. سریال بتمن برای سه فصل بین سال‌های ۱۹۶۶ تا ۱۹۶۸ پخش شد و در مجموع ۱۲۰ قسمت برای این سریال ساخته و منتشر شد، پس از پایان فصل سوم، این سریال برای فصل چهارم تمدید نشد و ABC ساخت فصل چهارم آن را لغو کرد. وست در انیمیشن‌های دیگری از بتمن به عنوان صداپیشه این شخصیت محبوب ابر قهرمانی نیز حضور داشته است که از جمله این انیمیشن‌ها می‌توان به انیمیشن The New Adventures of Batman محصول سال ۱۹۷۷ و انیمیشن Super Friends: The Legendary Super Powers Show محصول سال ۱۹۸۴ اشاره کرد. 

نسخه دیجیتالی و اچ‌دی انیمیشن Batman: Return of the Caped Crusaders در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) منتشر خواهد شد و در ادامه آن نسخه خانگی و بلوری این انیمیشن در تاریخ ۱ نوامبر (۱۱ آبان) امسال منتشر می‌شود.



منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده