نویسنده: wood patch
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

با تصاویر هنری بسته الحاقی بعدی Halo 5 نگاهی به سلاح ها و نقشه جدید بازی بیاندازید

تصاویر هنری بسته الحاقی بعدی Halo 5: Guardians که به‌تازگی منتشر شده‌اند، طرح سلاح‌ها و نقشه جدید بخش چندنفره بازی را دربر دارند که در ادامه خبر می‌توانید بیننده آن‌ها باشید.

در جدیدترین بروزرسانی انجمن سری بازی‌های Halo، پیش‌نمایشی از بسته پاییزه‌ Halo 5: Guardians منتشر شده است که در آن طرح‌های هنری زیبایی از سلاح‌ها و پوسته‌های جدید بازی به‌چشم می‌خورند؛ همچنین در میان این طرح‌ها، تصویر دیگری وجود دارد که مربوط به بخش پرطرفدار Arena است و فضایی از محیط داخلی یک مکان تاریخی را به‌تصویر می‌کشد. 

اسلحه جدید، در واقع یک مگنوم کمری پرکاربرد است که از قابلیت تعوض‌خشاب سریع و یک مگسک آهنی موثر بهره می‌برد و بازیکنان توانایی اضافه کردن تجهیزات جانبی را نیز به آن دارند. علاوه‌بر اسلحه، نقشه و تجهیزات پیوستی جدید و پوسته‌های زیبایی نیز برای شخصی‌سازی بیش‌تر سلاح‌ها در بسته الحاقی پاییزه بازی گنجانده شده‌اند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

 

در حال حاضر، به‌جز موارد یادشده اطلاعات بیش‌تری ازجمله نام بسته الحاقی در دسترس نیست، اما طی روزهای آتی اخبار بیش‌تری را از آن در زومجی مطالعه خواهید کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده