نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

تصاویری جدید از شخصیت K-2SO فیلم Rogue One: A Star Wars Story

شماره جدید مجله امپایر به فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) اختصاص داده شده و تصاویر جدیدی از ربات جدید این فیلم به نام K-2SO منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیو لوکاس‌فیلم مدتی است که تبلیغات فیلم Rogue One: A Star Wars Story را آغاز کرده و روز به روز تبلیغات خود را گسترده‌تر می‌کند. اواخر ماه گذشته دومین تریلر این فیلم را منتشر کرد تا طرفداران تصاویر بیشتری از اولین فیلم فرعی جنگ ستارگان به کارگردنی گرث ادواردز، را مشاهده کنند. انتشار پیش نمایش‌های اولیه فیلم Rogue One مدتی است که آغاز شده و نشان دهنده آخرین موج‌های تبلیغاتی این فیلم پیش از اکران در ۴ ماه آینده است. با این حال انتظار کشیدن برای فیلم‌های جنگ ستارگان برای دوستداران سینما کوتاه‌تر از گذشته شده و آن‌ها هر سال می‌توانند انتظار اکران یک قسمت از این مجموعه را داشته باشند.

مجله امپایر به طور انحصاری شماره جدید خود را به فیلم Rogue One اختصاص داده است و طی هفته گذشته دو تصویر روی جلد از این شماره را منتشر کرده است. در تصویر اول، جین آرسو با بازی فلیسیتی جونز، همراه دیگر جنگجویان شورشیان که وظیفه سرقت طرح و برنامه ستاره مرگ را دارند مشاهده می‌کنیم. در تصویر دوم، دایرکتور اورسون کرنیک با بازی بن مندلسون شخصیت منفی اصلی این فیلم را می‌بینیم. او افسر عالی رتبه ایمپریال است و وظیفه نظارت بر روی این اسلحه مرگبار را بر عهده دارد. در حال حاضر، تصاویر و اطلاعات جدیدی از فیلم Rogue One به اشتراک گذاشته شده است. علاوه بر این طرح روی جلد سوم این مجله نیز منتشر شده و تصویر ربات جدید دنیای جنگ ستارگان به نام K-2SO با بازی آلن تودیک را بر روی آن می‌توانیم مشاهده کنیم. در تصویر اول، جین آرسو همراه با K-2SO و کاپیتان کاسیان آندور با بازی دیگو لونا مشاهده می‌کنیم. به نظر می‌رسد این تصویر ادامه اولین ملاقات جن آرسو با K-2SO باشد که در تریلر دوم این فیلم مشاهده کردیم و K-2SO به شکل مودبانه‌ای به آرسو گفت که او نمی‌خواهد دوستان جدیدش را بکشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Jyn, K-2SO, and Captain Cassian Andor in Rogue One

مجله امپایر مصاحبه‌ای با جونز در مورد تلاش شخصیت اصلی فیلم Rogue One برای ایجاد یک تغییر واقعی، گفتگویی انجام داده است. همانطور که پیش از این گفته شده بود، این فیلم دارای تغییرات قابل توجه‌ی نسبت به مجموعه اصلی است تا بینندگان بتوانند فیلم متفاوتی از این مجموعه را مشاهده کنند. جونز در مورد فیلم Rogue One می‌گوید:

چشم‌اندازها و ایده‌های بسیار زیادی در دنیای جنگ ستارگان وجود دارد. ایده این است که شما آن را احساس می‌کنید و در واقع آنجا و بخشی از آن هستید. 

ریز احمد که نقش بودهی راک را در این فیلم بازی می‌کند، در ادامه گفت «این چرکین و زشت است که شما در یک سنگر [با ایمپریال] باشید». تا به امروز تصاویر زیادی از فیلم Rogue One منتشر شده است و با وجود تفاوت‌هایی که با مجموعه اصلی وجود دارد، با این حال، این یک فیلم از مجموعه جنگ ستارگان است. این فیلم فرعی به نظر می‌رسد که یک نجات سربازان رایان فضایی است، اما این فیلم بدون شک بخشی از فرانچایز جنگ ستارگان است که با فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) که سال گذشته میلادی اکران شد، بازگشته است. 

Riz Ahmad in Rogue One

یکی از عناصر جدید در فیلم Rogue One، شخصیت K-2SO است که یک دروید متعلق به نیروهای ایمپریال است و توسط کاسیان برای کمک به شورشیان برنامه‌ریزی شده است. این دروید دارای صفات مشترکی با شخصیت محبوب C-3PO از جمله عاقل بودن، را دارد، با این وجود این دروید دارای ویژگی‌های منحصر به فردی نیز است و احتمالا منجر به محبوبیتش می‌شود. پس از موفقیت و محبوبیت شخصیت دروید BB-8 در قسمت هفتم فیلم جنگ ستارگان، حال خیلی از طرفداران فیلم جنگ ستارگان و به خصوص طرفداران تودیک منتظر هستند تا ببینند K-2SO نیز می‌توانند این موفقیت را تجربه کند یا خیر. آلن تودیک اخیرا در تویتر شخصی خود تصویر روی جلد سوم مجله امپایر که تصویر K-2SO روی آن نقش بسته است را به اشتراک گذاشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

K-2SO in Rogue One

پس از موفقیت تجاری بزرگ و نقدهای بسیار مثبت فیلم The Force Awakens، فیلم Rogue One بدون شک کار بسیار سختی را پیش رو دارد. خط داستانی اسکای واکر در دنیای جنگ ستارگان بدون شک از اهمیت بیشتری در نزد طرفداران این مجموعه برخودار است و اگر لوکاس‌فیلم بخواهد هر سال یک فیلم از این مجموعه منتشر کند نیاز به پاسخ مثبت طرفداران این مجموعه به فیلم‌های فرعی آن دارد. به نظر می‌رسد لوکاس‌فیلم برگ برنده دیگری به نام Rogue One دارد و طرفداران دنیای جنگ ستارگان می‌تواند یک فیلم به یاد ماندنی دیگر برای طرفداران این فرانچایز محبوب باشد.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) امسال برنامه‌ریزی شده است، پس از آن فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶)، فیلم هان سولو (Han Solo) در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷)، فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) و فیلم سوم فرعی مجموعه جنگ ستارگان در سال ۲۰۲۰ به روی پرده خواهند رفت.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده