نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۳

ویدیوی مقایسه گرافیکی و عملکردی Deus Ex: Mankind Divided روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4

سایت دیجیتال فاندری دو نسخه ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی Deus Ex: Mankind DIvided را طی ویدیویی با هم مقایسه کرده که در ادامه مطلب زومجی می‌توانید نتایج آن را مشاهده کنید.

سایت معتبر دیجیتال فاندری که به بررسی فنی و عملکردی بازی‌های مختلف شهرت دارد، پس از انتشار Deus Ex: Mankind Divided، نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 آن را با هم مقایسه کرده است. بر‌این اساس، نسخه پلی‌استیشن 4 بازی در رزولوشن 1080p و نسخه ایکس‌باکس وان در رزولوشن 900p اجرا می‌شوند. البته دیجیتال فاندری گفته که به دلیل استفاده از تکنیک‌های Anti-aliasing هردو نسخه بسیار کیفیت خوبی دارند و تفاوت زیادی بین آن‌ها دیده نمی‌شود.

این سایت همچنین اعلام کرده که در هر دو نسخه شاهد افت فریم در برخی قسمت‌ها هستیم که باعث می‌شود تعداد فریم‌ها به زیر ۳۰ عدد در هر ثانیه برسد. البته افت فریم در نسخه ایکس‌باکس وان بازی کمی بیش‌تر است. همچنین نسخه پلی‌استیشن 4 از لحاظ زمان بارگذاری (لودینگ) هم سریع‌تر عمل می‌کند.

Deus Ex: Mankind Divided توسط استودیو ایداس مونترئال ساخته شده و انتشار آن هم برعهده اسکوئر انیکس بوده است. این بازی از سایت‌های معتبر نقد بازی نمره‌های خیلی خوبی دریافت کرده و قطعا تجربه آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدیو مقایسه گرافیکی بازی روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 را تماشا کنید:

|


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده