نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

بسته الحاقی جدید Cities: Skylines بلایای طبیعی را به بازی اضافه می‌کند

کمپانی پارادوکس یک بسته الحاقی جدید برای بازی Cities: Skyline معرفی کرد که بلایای طبیعی را به بازی اضافه می‌کند. با زومجی همراه باشید.

Cities: Skyline یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز شهرسازی است که کمپانی پارادوکس اخیرا یک بسته الحاقی جدید برای آن با نام Natural Disasters معرفی کرده است. این DLC که سازندگان آن را یک «بسته حجیم» معرفی کرده‌اند، قرار است زمستان امسال عرضه شود. این بسته الحاقی یک سری بلای طبیعی به بازی اضافه می‌کند که قادر هستند شهر را به کلی ویران کرده و اثرات مخرب زیادی روی آن بگذارند. سازندگان اعلام کردند که این به شکلی غیر‌قابل پیش‌بینی رخ می‌دهند و البته می‌توان برای چالش‌برانگیز کردن بازی، به صورت دستی هم آن‌ها را فعال کرد.

طبق اعلام پارادوکس، در اثر این حوادث ساختمان‌ها و دیگر بناهای شهر تخریب می‌شود و ممکن است شاهد آتش‌سوزی نیز باشیم. این DLC همچنین یک حالت سناریو نیز به بازی اضافه می‌کند که از طریق آن می‌توان موقعیت‌های مختلفی با استفاده از بلایای طبیعی خلق کرد و آن‌ها را با دیگر گیمر‌ها به اشتراک گذاشت. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای ویژگی‌های بسته Natural Disasters را بخوانید:

  • گیم‌پلی عمیق و تاثیرگذار: در شهر‌تان شاهد اتفاقات و بلایای طبیعی مختلفی باشید؛ از بارش آتش گرفته تا انفجار آسمان!
  • اضافه شدن توانایی‌های جدید برای مقابله با حوادث: با استفاده از توانایی‌های جدید در برابر حوادث طبیعی واکنش نشان دهید. سیستم‌های هشدار در ساعات اولیه حادثه، اضافه شدن ابزار‌های جهت اقدام متقابل و همچنین امکان استفاده از هلی‌کوپتر برای خارج کردن مردم از محل حادثه تعدادی از این توانایی‌ها هستند. 
  • اضافه شدن حالت سناریو: در این حالت می‌توانید موقعیت‌های مختلفی طراحی کرده و آن‌ها را با دیگر گیمر‌ها به اشتراک بگذارید و آن‌ها را به چالش بکشید.

همچنین یک ویژگی دیگر هم با این DLC به بازی اضافه شده که به لطف آن مردم شهر می‌توانند هنگام وقوع حوادث برای شما پیام رادیویی ارسال کنند. Natural Disasters سومین DLC بازی Cities Skyline پس از After Dark و Snowfall است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده