نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

مایکروسافت لباس یکپارچه ایکس باکس را معرفی کرد

مایکروسافت (Microsoft) لباس‌هایی یکپارچه با نام ایکس‌باکس وانسی (Xbox Onesie) را معرفی کرده است. برای مشاهده‌ی این لباس با زومجی همراه باشید.

اولین تلاش‌های ایکس‌باکس استرالیا برای طراحی پوشیدنی‌هایی با این برند به تولید لباسی با نام ایکس‌باکس وانسی منجر شده است. این لباس «صرفاً یک لباس یک پارچه معمولی نیست.» این لباس در دو رنگ سفید و سیاه طراحی شده و دارای ویژگی‌های زیر است:

  • جیب‌هایی بزرگ برای جای دادن یک دسته‌ و ریموت کنترل‌های رسانه‌ای ایکس‌باکس وان.
  • جیب کوچکی روی بازو برای قرار دادن گوشی همراه.
  • آستین‌ها و پاچه‌های قابل برگرداندن.
  • پوشش‌های ضد لغزش روی ساعد.
  • کلاه بسیار بزرگ برای سازگاری با هدست‌ها.
  • دوخت سفارشی گیمرتگ.

Xbox Onesie

در دیگر اخبار مرتبط با ایکس‌باکس وان در زومجی خواندید که علی رغم عرضه‌ی ایکس‌باکس وان S در ماه آگوست، این کنسول موفق شده در ماه جولای فروشی بیشتری نسبت به پلی‌استیشن 4 داشته باشد. آن دسته از افرادی که به فکر خرید یک ایکس‌باکس وان S دو ترابایتی هستند باید زودتر اقدام کنند چرا که این مدل از کنسول در تعداد محدودی تولید شده است.

در عوض به زودی تعدادی باندل جدید برای ایکس‌باکس وان S عرضه خواهند شد، از جمله مدل ۱ ترابایتی با قیمت ۳۵۰ دلار به همراه یک نسخه از بازی Madden NFL 17 و مدل‌های ۵۰۰ گیگابایتی (۳۰۰ دلار) و ۱ ترابایتی (۳۵۰ دلار) به همراه دو بازی Halo 5: Guardians و Halo: The Master Chief Collection. ایکس‌باکس وان به شما اجازه می‌دهد تا به آسانی از یک هارد درایو خارجی استفاده کنید، بنابراین جبران کردن حجم کمتر هارد درایو مدل‌های مختلف بدون دردسر و نسبتاً آسان خواهد بود.

آیا شما دوست دارید یکی از لباس‌های ایکس‌باکس وانسی را بپوشید؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده