// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

رشد ۲۲ درصدی صنعت بازی‌های موبایل در سه ماهه دوم ۲۰۱۶ میلادی

روزبه‌روز شاهد رشد صنعت بازی‌های گوشی موبایل بوده و مخاطبین زیادی به این صنعت اضافه می‌شوند. در آخرین اخبار مشخص شده موبایل گیمینگ ۲۲ درصد رشد کرده است. با زومجی همراه باشید.

طبق آمار سایت Venturebeat، صنعت بازی‌های موبایل تا پایان ماه ژوئن میلادی توانسته ۲۲ درصد رشد کند. همچنین این آمار و ارقام بیشتر بر روی دو سیستم عامل اندروید و iOS بوده است. از طرفی این آمار تا قبل از عرضه بازی معروف Pokemon Go است. پس باید انتظار این را داشته باشیم که در آمار و ارقام آینده با رشد بالایی مواجه شویم.

نکته جالب آمار منتشر شده این است که تعداد دفعات دانلود بازی‌های موبایل، ۳۵۹ درصد بیشتر از نرم‌افزارهای کاربردی در گوگل پلی بوده است. تا سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی تعداد دفعات دانلود بازی‌های گوشی موبایل ۵.۲۳ میلیارد و نرم‌افزار و ابزارهای کاربردی ۱.۱۴ میلیارد بار بوده است. در iOS نیز تعداد دفعات دانلود بازی‌های گوشی موبایل ۱.۸۳ میلیارد و نرم‌افزارهای مرتبط به عکس و ویدیو ۵۰۲ میلیون بار بوده است.

همچنین در این آمار نشان داده شده که بیشترین بازی گوشی موبایل که دانلود شده Slither.io است که تا به الان در مجموع نسخه‌های اندروید و iOS آن حدود ۸۰ میلیون بار دانلود شده‌اند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده