نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

تاریخ پشتیبانی Fallout 4 از ماد‌ها بر روی پلی استیشن 4 هنوز نامشخص است

به تازگی اطلاعات جدیدی درباره اضافه شدن پشتیبانی از ماد به نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Fallout 4 در دسترس قرار گرفته است و به نظر می‌رسد این اطلاعات هواداران را ناراحت خواهد کرد.

پیت هاینز، مدیر بازاریابی کمپانی بتسدا، به تازگی در توئیتر به سوال یکی از کاربران در رابطه با تاریخ انتشار مادها برای Fallout 4 روی پلی‌استیشن 4 پاسخ داد. وی در پاسخ به این کاربر توئیتر گفت که این ویژگی در دست «ارزیابی» است.

هاینز همچنین در تاریخ ۱ آگوست نیز در توئیتر گفت بتسدا در حال همکاری با سونی است تا پشتیبانی از ماد‌ها روی پلی‌استیشن 4 را ممکن کند. وی در این رابطه گفت:

پشتیبانی Fallout 4 از ماد روی پلی‌استیشن 4 هنوز در حال ارزیابی است. به محض اینکه اطلاعات بیشتری به دست آوریم، آن را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

پشتیبانی رسمی بازی Fallout 4 از ماد از ماه آوریل در نسخه رایانه‌های شخصی شروع شد. پس از مدتی نیز نسخه بتا در ماه می برای ایکس باکس وان عرضه شد و قرار بر این بود تا در ماه ژوئن نیز برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود. با این حال، مشکلات مختلفی در نسخه پلی‌استیشن 4 به وجود آمد که فراهم کردن امکان پشتیبانی از ماد را تا به امروز غیر‌ممکن کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده