نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

جزئیات Season Pass بازی Deus Ex: Mankind Divided مشخص شد

به رسم بسیاری از بازی‌های بزرگی که در چند سال گذشته منتشر شده‌اند، Deus Ex: Mankind Divided نیز از Season Pass بهره خواهد برد که حالا محتوای آن مشخص شده است. با زومجی همراه باشید.

بازی Deus Ex: Mankind Divided این هفته عرضه می‌شود و استودیوی ایداس مونترئال هنوز بسته‌ی الحاقی خاصی برای بازی در نظر نگرفته، بنابراین محتویات Season Pass را بازی فعلاً می‌توانیم موارد و آیتم‌های اضافه‌ای بدانیم که تجربه‌ی بازی را بهبود می‌بخشند. با توجه به اطلاعات GAME، وبسایت خرده‌فروشی بازی، در Season Pass بازی موارد زیر حضور دارند:

  • دو مأموریت داستانی جدید: System Rift و A Criminal Past
  • بسته‌های «تهاجمی» و «تکنیکی»، که شامل اسلحه‌ها و آیتم‌های گوناگون می‌شود.
  • چهار بسته‌ی Praxis
  • ۵۰۰۰ واحد پول بازی
  • پنج بسته‌ی Booster و ۲۰ چیپست برای Deus Ex: Mankind Divided – Breach

توضیح مورد آخر اینکه Breach حالت جدیدی در بازی است که گیمرها به وسیله‌ی گیم‌پلی مخفی‌کاری و اکشن بازی، به درون سیستم‌ها رخنه و آن‌ها را هک می‌کنند. این حالت در یک محیط شبیه‌سازی شده انجام می‌گیرد که گرافیک ظاهری خاصی دارد و از مکانیسم‌های گیم‌پلی متفاوتی نسبت به بازی اصلی استفاده می‌کند.

بازی Deus Ex: Mankind Divided فردا ۲ شهریور برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و موفق شده از وبسایت‌های معتبر دنیای بازی، میانگین نمره‌ی قابل قبول ۸۴ را دریافت کند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده