نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

فیلم Assassin’s Creed سال آینده میلادی در بریتانیا اکران خواهد شد

کمپانی فاکس قرن بیستم و یوبی‌سافت اعلام کردند که فیلم کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) در بریتانیا در شروع سال ۲۰۱۷ میلادی به روی پرده خواهد رفت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم Assassin’s Creed در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۷ (۱۲ دی امسال) در بریتانیا به روی پرده خواهد رفت. این فیلم قرار است در آمریکا ۱۱ روز زودتر و در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی) امسال به روی پرده برود. ستاره اصلی فیلم Assassin’s Creed، مایکل فاسبندر است که قرار است در دو نقش کالوم لینچ و جد خود اگیلار به ایفای نقش بپردازد. او به دو بازیگر دیگر که هر دو برنده اسکار شده‌اند، به نام‌های ماریون کوتیارد و جرمی آیرونز در این فیلم اضافه شده است. پیش از این اعلام شده که هدف کمپانی یوبی‌سافت از ساخت فیلم سینمایی Assassin's Creed فقط کسب سود نبوده است و انتظار ندارند از این فیلم سود هنگفتی را بدست بیاورند. آلن کور، رئیس شعبه اروپایی کمپانی یوبی‌سافت، در این رابطه می‌گوید:

ساخت این فیلم بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. این امر برای وجهه برند Assassin's Creed بسیار مفید است. ما طرفداران باسابقه فراوانی داریم، اما تصمیم ما این است که مجموعه Assassin's Creed را به مخاطبین بیشتری ارائه دهیم که در آینده بازی‌های این مجموعه را تجربه کنند.

ازایزی آیمار، یکی از مسئولان یوبی‌سافت، که مدیر محتوای نشان تجاری Assassin's Creed است، گفته است که فیلم Assassin's Creed به روند بد و ضعیف فیلم‌های اقتباس شده از بازی‌های کامپیوتری خاتمه خواهد داد. او در این باره توضیح می‌دهد:

آنچه که ما قصد انجام دادن آن را داریم این است که مطمئن شویم فیلم Assassin's Creed به DNA اصلی خود احترام گذاشته است. مهم‌تر از همه، مطمئن هستیم فیلمی که ما داریم می‌سازیم در مسیری رو به جلو است که از الهام و ایده‌های جدید نیز بهره گرفته است. ما می‌خواهیم همه حس خوبی از دیدن فیلم داشته باشند. همانطور که شما در تریلر مشاهده کردید، در حال حاضر ما فکر می‌کنیم که بخشی از این کار در این مسیر واقعا خوبی انجام شده است.

کمپانی یوبی‌سافت برخلاف سنت چندین ساله خود، به منظور فراهم کردن زمینه بازاریابی بهتر برای فیلم و بررسی مجدد مجموعه بازی‌های ویدیویی، امسال بازی جدیدی از سری Assassin's Creed را منتشر نخواهد کرد. یوبی‌سافت در نظر دارد با استفاده از این فرصت و زمان بر روی تبلیغات فیلم Assassin's Creed تمرکز کند. همچنین شایعاتی مبنی بر عرضه بازی جدید این سری که در کشور مصر جریان دارد، در سال ۲۰۱۷ پخش شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده