نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

بخش تک نفره داستانی بازی SCUM به همراه تصاویر جدید معرفی شد

استودیوی دولور دیجیتال (Devolver Digital) جزئیات بیشتری از بخش تک نفره و گیم‌پلی بازی SCUM را ارائه داده است. با زومجی همراه باشید.

استودیوی سازنده‌ی بازی SCUM حالت تک نفره را برای این بازی معرفی کرد و ضمن ارائه‌ی اطلاعاتی در خصوص داستان بازی، تصاویر جدیدی از آن را نیز منتشر کرد. در ادامه توضیحات سازندگان در خصوص بخش داستانی را می‌توانید مطالعه کنید:

گیمرها در نقش مجرمی به انجام بازی خواهند پرداخت که در آستانه‌ی رها شدن در یک جزیره و جنگیدن برای حفظ جان خودش قرار دارد. این مجرمین در یک نمایش تلویزیونی زنده ظالمانه و ترسناک با نام «اسکام» به نوعی نقش گلادیاتورهای عصر جدید را ایفا خواهند کرد. گیمرها مجبور هستند در حالی که در محیطی کشنده و در بین دیگر بازیکنان آنلاین متخاصم و تعداد بی‌شماری هوش مصنوعی دست نشانده که توسط شبکه‌ی تلویزیونی کنترل می‌شوند راهی را برای فرار از جزیره و پیوستن به نیروهای شورشی پیدا کنند. بازیکنان برای به دست آوردن آزادی خودشان مجبور هستند تا با دیگر مجرمین متحد شوند، جزیره را بگردند، منابع آن را به کار بگیرند و زنده بمانند.

این داستان نه تنها به شکلی تعاملی توصیف شده است، بلکه لشگری از بازیگرانی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند در آن ایفای نقش خواهند کرد. بخشی از این تعامل در گیم‌پلی ظاهر می‌شود، که دارای حالت بقا با گیم‌پلی غیر خطی (Sandbox Survival) است که با اهداف بزرگتر آمیخته شده است. علاوه بر آن دولور دیجیتال به جزئیات مربوط به سلامتی/مکانیزم سوخت و ساز، سیستم ساخت و ساز مهارت محور و شخصی‌سازی پیچیده‌ی شخصیت‌ها نیز اشاره کرده است.

هنوز اعلام نشده است که SCUM روی چه پلتفرم‎‌هایی عرضه خواهد شد هر چند دولور دیجیتال بیان کرده است که این بازی در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.


منبع OnlySP
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده