نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۸

تنظیمات گرافیکی نسخه پی سی Gears of War 4 بسیار مفصل است

چندی پیش استودیوی کوالیشن (The Coalition) اعلام کرد که Gears of War 4 و حال تصاویری از این تنظیمات منتشر شده است. برای مشاهده این تنظیمات با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت یک نسخه‌ی قابل بازی از Gears of War 4 را به گیمزکام 2016 آورده بود که در جریان اجرای آن جزییات تنظیمات گرافیکی نسخه پی‌سی بازی هم مشخص شد.

منوی بازی توسط سایت هوم سینمای فرانسه (HomeCinéma-FR) در ویدئویی که در ادامه آمده نمایش داده شده است. این ویدئو بعداً در قالب تصاویری در انجمن همین سایت گذاشته شده‌اند. تمام این تصاویر از صفحه‌ی نمایشگر گرفته شده‌اند، اما کیفیت آنها به اندازه‌ای خوب است که به شما اجازه دهد تمام تنظیمات را به وضوح بخوانید.

|

فهرست گزینه‌ها طولانی است و تنظیمات حائز اهمیت نیز دارای زیر مجموعه‌هایی هستند. برای مثال منوی مربوط به کیفیت بافت‌ها دارای تنظیمات جداگانه برای بافت‌های محیط، بافت‌های شخصیت‌ها، وسایل نقلیه و غیره است. تنظیماتی مانند کیفیت سایه، امبینت اوکلوژن (Ambient Occlusion)، پس پردازش (Post Processing)، بلوم (Bloom) و غیره در این تنظیمات قابل مشاهده هستند. شما حتی می‌توانید کیفیت تصاویر میان پرده‌های بازی‌ را هم کنترل کنید.

گزینه‌ای برای مشخص کردن رزولوشن پردازشی و رزولوشن نمایشی برای برطرف کردن نیازهای شما در سوپر سمپلینگ وجود دارند. حتی در این قسمت نیز شما روی فرآیند پردازش کنترل دارید. تمام گزینه‌های متداول مانند تکسچر فیلترینگ، موشن بلور و گزینه‌ی فعال کردن نمودار پردازشی داخل بازی نیز در بخش تنظیمات وجود دارند.

اگر شما پیش از این مشخصات سیستم موردنیاز پایه و پیشنهادی برای Gears of War 4 را ندیده‌اید می‌توانید از اینجا اطلاعات مربوط به آنها را مشاهده کنید. Gears of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی دارای ویندوز 10 عرضه خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده