نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

از شخصیت جدید Battleborn با نام ارنست رونمایی شد

استودیو Gearbox سازنده بازی Battleborn، از شخصیت جدید این بازی که ارنست نام دارد رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش جت سرت، طراح کاراکتر، رندی وارنل،‌ کارگردان خلاق و جو کینگ، مدیر روابط عمومی استودیو گیرباکس یک استریم توییچ برگزار کردند و در طی آن استریم، از شخصیت جدید بازی بتل‌بورن با نام Ernest رونمایی کردند. 

با توجه به اطلاعاتی که توسط این سه نفر در مورد این شخصیت جدید ارائه شده است، ارنست یک پرنده جنگی است که یک راکت لانچر به عنوان اسلحه دارد. همچنین او به مواد منفجره نیز دسترسی دارد. حرکت آلتیمیت او نیز یک تخم‌مرغ بسیار بزرگ است که ارنست آن را پرتاب می‌کند. این تخم‌مرغ تعدادی مین به سمت دشمنان پرتاب می‌کند.

Ernest Battleborn

ارنست، سومین شخصیت رایگانی است که توسط استودیو گیرباکس برای بازی Battleborn معرفی شده است. چندی پیش این استودیو اعلام کرده بود که با وجود دریافت نقدهای نه چندان مثبت و عدم استقبال بازیکنان از این بازی، آنها به کار بر روی این بازی ادامه خواهند داد و از آن پشتیبانی خواهند کرد.

بازی بتلبورن در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. این بازی در زومجی نیز  مورد بررسی قرار گرفت و موفق به دریافت نمره متوسط ۶/۵ شد. محسن وزیری در نقد خود از بازی نوشت:

ترکیب دو سبک تقریباً نزدیک به هم، زمانی نتیجه می‌دهد که هرکدام از آن‌ها از نهایت ظرفیت‌های خود استفاده کرده باشند و به خوبی پیاده‌سازی شده باشند. Battleborn تکلیف‌اش با خودش مشخص نیست، نه یک شوتر قوی است نه یک MOBA درگیرکننده. گیم‌پلی خسته‌کننده‌ی بازی فاقد جذابیت لازم برای لذت بردن طولانی‌مدت از آن است و با اینکه استودیوی گیرباکس در ساخت و طراحی کاراکترها و سیستم ارتقای آن‌ها کم نگذاشته،‌ این مورد به خودی خود نمی‌تواند ضعف‌های ریشه‌ای بازی را جبران کند. بتلبورن به وضوح در مقابل رقبای خود کم می‌آورد و محتوای کم نسبت به قیمت آن، ارزش خرید این بازی را بسیار کاهش می‌دهد.


منبع V24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده