// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

بازی واقعیت مجازی Battlezone در بریتانیا به صورت فیزیکی عرضه می‌شود

استودیو ربلیون (Rebellion)، سازنده بازی Battlezone که برای پلی استیشن VR منتشر می‌شود، اعلام کرد که این بازی در بریتانیا به صورت فیزیکی در اختیار خرده فروشی‌ها قرار داده می‌شود. با زومجی همراه باشید.

بازی واقعیت مجازی Battlezone که برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR در نظر گرفته شده، جز بازی‌هایی است که توسط استودیو ربلیون به صورت دیجیتالی و فیزیکی منتشر خواهد شد. هنگام عرضه پلی‌استیشن VR این بازی در فروشگاه‌های بریتانیا به صورت فیزیکی در دسترس خواهد بود. اوساما القصاب، نائب رئیس بخش بازاریابی کمپانی سرگرمی‌‌ تعاملی سونی، در این باره می‌گوید:

سال ۲۰۱۶ میلادی، سال واقعیت مجازی بوده و ما تعهد داریم تا بهترین تجربه در زمینه واقعیت مجازی را در زمان عرضه پلی‌استیشن VR در اختیار مخاطبین خود قرار دهیم.

ما با بسیاری از استودیوهای مستقل صحبت کرده‌ایم تا بازی‌ها و ایده‌های خود را بر روی این هدست واقعیت مجازی پیاده سازی کنند. از این رو بسیار خوشحالیم که با استودیو ربلیون جهت توسعه بازی کلاسیک Battlezone بر روی پلی‌استیشن VR همکار شده‌ایم.

جیسون کینگزلی، موسس استودیو ربلیون، در این باره می‌گوید:

ما بسیار خوشحالیم که در جریان همکاریمان با سونی می‌توانیم بازی Battlezone را به صورت فیزیکی نیز عرضه و در اختیار خرده فروشی‌ها قرار دهیم. ما به Battlezone افتخاری می‌کنیم، این بازی به شما نشان خواهد داد که چطور تجربه واقعیت مجازی می‌تواند جذاب و قابل تغییر باشد.

با کمک دوستان ما در پلی‌استیشن، توانستیم این بازی را تا مرحله‌ای پیش ببریم که هرگز فکرش را نمی‌کردیم. در زمانی که صحبت از پروژه مورفیوس بود، آن‌ها (سونی و پلی‌استیشن) نقش مهمی در دنیای واقعیت مجازی ایفا کردند. با پشتیبانی از استودیو‌های مستقل و بازی‌هایشان و همچنین همکاری با تیم ما و کمک در توسعه بازی Battlezone، قصد دارند تا بهترین تجربه بازی‌های واقعیت مجازی را برای مخاطبین هدست پلی‌استیشن VR بوجود بیاورند.


منبع MCV UK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده